שבה לפסגה: 0:3 להפועל כפר סבא על הפועל נצרת עילית

הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא | עדי אבישי

הקבוצה של מסאי דגו כבשה שלושער בדקות הסיום. ניצחונות דרמטיים למרמורק (0:1) על רמה"ש ולנשר (0:1) על ראשל"צ. חדרה ניצחה 1:2 בהרצליה, אחי נצרת - בני לוד 0:0

(גודל טקסט)
המחזור ה-15 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל כפר סבא אירחה את הפועל נצרת עילית והביסה אותה 0:3 בדרך למקום הראשון. אחי נצרת פגשה את בני לוד למשחק שהסתיים ב-0:0.


סוגרת הטבלה עירוני נשר פגשה בביתה את הפועל ראשון לציון והשיגה ניצחון דרמטי משער בפנדל בדקה ה-90. הפועל מרמורק אירחה את רמת השרון וגברה עליה 0:1 ומכבי הרצליה פגשה את הפועל חדרה וספגה הפסד ביתי 2:1..




הפועל כפר סבא – הפועל נצרת עילית 0:3
שחקניו של מסאי דגו הגיעו למשחק עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקיהם האחרונים, ניצחה וזינקה לפסגת הטבלה. האורחים של ירון הוכנבוים, כבר עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות.


הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1 בדקה ה-81. עומר פדידה פרץ מימין, חדר לרחבה ומסר לרועי זיקרי שנהדף בניסיון הראשון שלו וכבש בשני מול שער ריק. בדקה ה-90, הפועל כפ"ס עלתה ל-0:2. עומר פדידה קיבל כדור עומק  ונותר  מול השער, הקשר הקפיץ מעל השוער פנימה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן כפ"ס כבר עם 0:3. עידן דויד חדר לרחבה ובעט פנימה.




מסאי דגו. חזרה למקום הראשון בטבלה (דני מרון)


אחי נצרת – בני לוד 0:0 
המארחים ומאמנם אדהם האדיה לא הצליחו לחזור למסלול הניצחונות על חשבון קבוצתו החלשה של סלימאן אזברגה והשתיים הסתפקו בנקודה אחת כל אחת אחרי 0:0 משמים.

 

עירוני נשר – הפועל ראשון לציון 0:1
קבוצתו של חיים פינטו זכתה בניצחון דרמטי יקר. האורחים, שחקניו של ניר ברקוביץ' כבר עם ארבעה משחקים ללא ניצחון. נשר כבשה את שער הניצחון היקר בדקה ה-90. עלי כנאנה ניגש לכדור עונשין מ-11 מטרים, ובבעיטה שטוחה לפינה, מצא את הרשת.



ניר ברקוביץ". עוד משחק ללא ניצחון (דני מרון)


הפועל מרמורק – הפועל רמת השרון 0:1
חיים שאבו ושחקניו, אחרי ה-1:4 על הפועל כפר סבא במחזור הקודם, התארחו אצל קבוצת התחתית ונוצחו. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-87, אחרי שעידן שריקי קיבל כדור מחוץ לרחבה ומ-20 מטרים בעט חזק פנימה.


מכבי הרצליה – הפועל חדרה 2:1
שחקניו של עופר טלקר חיפשו ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי ה-1:3 על בית"ר תל אביב/רמלה במחזור הקודם, אך כשלו בביתם. האורחים ומאמנם ניסו אביטן ליקטו שלוש נקודות חוץ יקרות.


הפועל חדרה עלתה ל-0:1 כבר בדקה השלישית. אילון ירושלמי קיבל כדור 25 מטרים מהשער, ובעט חזק ומדויק לרשת. הרצליה השוותה בדקה ה-45. כדור קרן של רז שטיין הגיע לראשו של ראול אספרייה, שנגח מקרוב את שער הבכורה שלו העונה. בדקה-49, חדרה עלתה ליתרון 1:2 אחרי שמלך שעריה, אסי גומה, דחק פנימה מקרוב כדור שהוגבה משמאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי