הפועל תל אביב מחכה להתפתחויות בין ערן לוי לנתניה

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

האדומים, שניסו לצרף את הקשר בקיץ והציעו לו חוזה לשלוש שנים, חידשו את המעקב לקראת ינואר. במועדון בטוחים: "איתו היינו כבר בפער בפסגה עם פער של 12 נק'". אם הקשר יבחר לעזוב את נתניה, היא לא תעמוד בדרכו

(גודל טקסט)

כשראשי הפועל תל אביב הכינו בקיץ את הקבוצה לליגה הלאומית במטרה ברורה לחזור לליגת העל, השמות הראשונים שעלו אצל האחים איציק ושרון ניסנוב היו פדרו גלבאן וערן לוי. האדומים מצאו מימון חיצוני להבאתו של קפטן מכבי נתניה, כשהדגש היה כי הכסף יועבר אך ורק למימון של ערן לוי. על פי גורמים בהפועל תל אביב, האדומים היו מוכנים להציע לו לחתום על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים, גם בגיל 32.

האדומים הציעו ללוי חוזה שעמד על 90 אלף שקלים לחודש, ולמרות שהופתעו מסירובו, העריכו וכיבדו מאוד את החלטתו של קפטן נתניה לגלות נאמנות למועדון ולאוהדים של קבוצתו ולחתום בעיר היהלומים על חוזה נמוך משמעותית. בקבוצה של האחים ניסנוב טוענים גם היום שהשחקן מתאים לקבוצה ואיתו בהרכב הht הייתה כבר בתחילת העונה בפער בן 12 נקודות בדרך למקומה הטבעי.

כעת, לנוכח ההתפתחויות בין לוי לקבוצתו, בהפועל תל אביב "נדלקו" מחדש על הקשר וממתינים להתפתחויות, כשנכון לעכשיו טרם נעשתה פנייה ולא נוצר קשר עם קפטן מכבי נתניה. במועדון האדום היו רוצים לראות את לוי מצטרף כבר עכשיו לסגל של קובי רפואה ומשדרג אותו, כשלמרות הניצחונות האחרונים הקבוצה מציגה יכולת פושרת וזקוקה לרכש שיעיר אותה מהתרדמה ויכין אותה לעונה הבאה. במועדון טוענים שמובן להם שמכבי נתניה בסופו של יום לא תוכל שלא להעניק ללוי חוזה ארוך טווח.


ערן לוי. עדיין על הכוונת של הפועל תל אביב (מאור אלקסלסי)

מהצד של נתניה, לאחר החתמתם של אביב אברהם על חוזה חדש והסיכום עם עלי מוחמד, בקבוצה מוכנים להציע לקפטן חוזה לעונה אחת ולא לשלוש כאשר נכון לרגע זה הוא רוצה חוזה ארוך טווח וכפי שכבר הצהיר: "מעוניין לפרוש במכבי נתניה". בנתניה טוענים כי יציעו ללוי חוזה לעונה אחת ואם הכול יתנהל כשורה, החוזה יוארך שוב בעונה הבאה. נכון לרגע זה ישנה התעקשות מצד נתניה על חוזה לעונה אחת ובקבוצה הבהירו כי אם לוי ירצה לעזוב, בנתניה ישקלו זאת וכלל לא בטוח שיעמדו בדרכו.

בגזרת גלבאן שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, הקשר אמנם לא קיבל הודעה על הכוונה לעזוב, אך בסביבתו חשים כי קיים שינוי כלפיו מכיוון הגורמים המובילים את המועדון. הארגנטינאי שסירב לחוזה מסינסינטי האמריקאית הבהיר שהוא מתכוון להוביל את הפועל תל אביב לליגת העל ולכבד את חוזהו גם לעונה הבאה.

בתןך כך, במועדון אמורה להתקבל בתחילת ינואר החלטה בנוגע לבוררויות של אדי גוטליב ואביחי ידין וגם ההחלטה של אוראל דגני לחתום על חוזה חדש וארוך טווח ולבטל את הבוררות המתנהלת. בנוסף, שמו של קשר הפועל רעננה אלי בבייב עלה כמועמד להגיע בינואר לצד אמיר עגייב, דידייה ברוסו ואורי מגבו.


גלבאן. לא מתכוון ללכת לשום מקום (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי