נועם שוהם יאמן את רמת השרון לפחות עד סיום העונה

נועם שוהם
נועם שוהם | אודי ציטיאט

שחקן העבר של מכבי תל אביב, שאימן עד עתה בליגות הנמוכות, ינסה להשאיר את הקבוצה בליגה השנייה - ואם יצליח יזכה בחוזה לעונה נוספת. בינואר היה אמור להצטרף להפועל רמת גן

(גודל טקסט)

נועם שוהם הוא המאמן החדש של הפועל רמת השרון. הקבוצה תשחק כבר הערב (שני) מול הפועל קטמון ושוהם יצפה במשחק מהיציע, כאשר מאמן קבוצת הנוער אורן רותם יהיה זה שיעביר את המשחק וממחר שוהם יתחיל רשמית את עבודתו.

שוהם, בשנות התשעים אחד משחקניה המובילים של מכבי תל אביב שאף זכתה בדאבל, אימן בשנים האחרונות בליגות הנמוכות, בהפועל הוד השרון, הפועל הרצליה, בקעת הירדן ואת העונה פתח בבית"ר כפר סבא אותה הוביל למקום בפלייאוף העליון ולשמינית גמר גביע המדינה, שם הודח על ידי היריבה העירונית הפועל כפר סבא.

במפעל גביע המדינה עבר בדרך את בית"ר תל אביב רמלה והפועל קטמון מהלאומית, ובמשחקים אלו הרשים את אנשי רמת השרון שהחליטו לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו בלאומית – אחרי שכמעט עזב להפועל רמת גן בינואר האחרון. שוהם יאמן את הקבוצה עד לסיום העונה ואם ויצליח להשאיר אותה יזכה לחוזה גם בעונה הבאה. כעת מדורגת רמת השרון במקום ה-14 בטבלה, שמוביל בסיום העונה למשחקי המבחן מול יריבה מליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי