ניצן דמארי עשוי להצטרף להפועל ת"א, נחשון יישאר בצוות

הפועל תל אביב חוגגת עלייה
הפועל תל אביב חוגגת עלייה | דני מרון

לאחר שפורסם לראשונה בספורט1 על מינויו של נמרוד קוסטיקה לעוזר המאמן, החליט קובי רפואה להמשיך עם מאמן השוערים הקיים. מאמן הנוער של מכבי פ"ת ייפגש עם ראשי המועדון

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נפרדה אתמול (שישי) מאצטדיון המושבה לעונה זו (וממשחקה הביתי האחרון בליגה הלאומית) בניצחון על הפועל נצרת עילית 3:4 ובשבוע הבא משחקה האחרון בליגה השנייה ייערך בחוץ נגד בית"ר ת"א/רמלה. ביום ראשון יהיו שחקני הקבוצה הצוות המקצועי והספונסרים אורחיו של הבעלים איציק ניסנוב במסיבת העלייה לליגת העל. הכרוז המסור של הקבוצה כבר הכריז "בעונה הבאה נצבע את ליגת העל באדום".

לראשונה העונה שיתף המאמן קובי רפואה במשחק את המגן השמאלי הצעיר אופק בלאס מקבוצת הנוער, שזומן גם למשחק קבוצת הנוער היום נגד מכבי חיפה. אופק ממשיך שושלת כדורגל בהפועל תל אביב. האבא הוא יוסי בלאס, קשר מצטיין של האדומים והוא נכדו של חלוץ הפועל תל אביב בשנות ה-60 דוד "סלים" קרמו. שחקני נוער נוספים שיעלו לסגל הבוגרים בעונה הבאה הם יונתן לוי, רז שלמה, שי אליאס ועמית מלכה.

המאמן קובי רפואה, שקבוצתו מופיעה למשחקים האחרונים בהרכב חסר במיוחד בשל פציעות והרחקות, אמר בסיום: "ספגנו שלושה שערים קלים וזה לא מתאים לנו. ניסיתי לאורך האימונים 'להדליק' את השחקנים כי הפועל תל אביב רוצה לנצח כול הזמן. במשחקים משולבים שחקנים צעירים ועבורם זה לחוות חוויה והם מתרגשים ואני כאן בשבילם כדי לעזור ולכוון אותם קדימה". כפי שפרסמנו בספורט1 לראשונה, נמרוד קוסטיקה כבר סיכם על הצטרפותו כעוזר המאמן ואילו גיא נחשון ימשיך עונה נוספת כמאמן השוערים.

שם נוסף שנמצא על הפרק הוא ניצן דמארי, מאמן הנוער במלאבס שהוצע לו לאמן את נערים ב' במכבי פ"ת, אך אם יבחר שלא להמשיך במועדון הוא ייפגש עם הפועל תל אביב במטרה לקבל את אחת מקבוצות מחלקת הנוער.


רפואה. נאלץ להסתדר במשחקים האחרונים עם סגל חסר וצעיר (דני מרון)

לגבי העונה הבאה כבר החלו במתחם חודורוב לתכנן את העונה הבאה ובשלב ראשון לחמישה שחקנים הובהר כי הם לא בתוכניות של העונה הבאה בליגת העל. לרוב השחקנים להם הודיע רפואה כי הם לא בתוכנית המקצועית בהם טל בנש, אופיר טקיאר, עדן הרשקוביץ', ורז נחמיאס חוזים לעונה הבאה ובתום העונה תמצא הדרך להסדר עזיבה שלהם. שחקנים נוספים בהם דניאל גרץ, ישראל ראש ושחר הירש ממתינים להחלטה בנושא עתידם כבר בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי