מלך המגרש: אייל גולן מונה לנשיא כבוד של הפועל מרמורק

אייל גולן
אייל גולן | דני מרון

הזמר הלאומי ששימש גם כספונסר וגם כבעלים של הקבוצה מהליגה הלאומית, יקבל את התפקיד המכובד שיהיה עבורו סגירת מעגל. בהודעת המועדון נמסר: "חיבור שיוביל לשנים ויפות מלאות בהישגים ספורטיביים ותרבותיים"

(גודל טקסט)

לצד ההכנות המקצועית לקראת העונה הבאה, בהפועל מרמורק החליטו להעניק אות מיוחד כאשר הבוקר (רביעי) הודיעו על כך שהזמר אייל גולן ישמש מעתה כנשיא כבוד של המועדון. גולן, שידוע כאוהד שרוף של הקבוצה, היה זה שהוביל את הקבוצה לעלייה לליגה הלאומית לאחר שעזר ותמך בקבוצה הן מבחינה כספית והן כאחד שדאג למציאת שותפים.

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "עמותת הפועל מרמורק שמחה להודיע על הענקת תואר נשיא הכבוד לאייל גולן. התואר ניתן לאייל כאות הערכה על פועלו במסגרת המועדון כשחקן הקבוצה, כאוהד מושבע, כתומך בה כלכלית והכי חשוב כממתג את המועדון בקדמת במת הכדורגל בארץ. מינוי זה מהווה סגירת מעגל שהרי המועדון קרוי על שמם סבו חיים ז"ל ואין גאים יותר מאיתנו לחזק ולאשר מינוי ראוי וחשוב זה. העמותה סמוכה ובטוחה שחיבור חשוב זה יוביל את המועדון לשנים ארוכות ויפות מלאות בהישגים ספורטיביים ותרבותיים".

כידוע, מי שיאמן את מרמורק העונה הוא אלדד שביט. בין השחקנים שחתמו בקבוצה העונה הם יקיר שינה, פיטר אליאס, ערן רוזנבאום, גורג אמסיס והייתם חלבי.


(האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי