פתח תקווה, קטמון, מרמורק ואחי נצרת עלו לחצי גמר גביע הטוטו

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

במקביל למשחקים באירופה, קבוצות הלאומית שיחקו במפעל השלישי בחשיבותו והארבע הביטחו את עלייתן בתום שלושה משחקים. תוצאות המשחקים בפנים

(גודל טקסט)

במקביל למשחקים של הפועל באר שבע והפועל חיפה בליגה האירופית, התקיים הערב (חמישי) גם המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו בליגה הלאומית. הפועל קטמון, הפועל פתח תקווה, הפועל מרמורק ומכבי אחי נצרת העפילו לחצי הגמר לאחר שכל אחת מהן סיימה בראש הבית.

בית א'
מכבי אחי נצרת גברה 1:3 על הפועל איכסל וסיימה את הבית עם שבע נקודות. סלימן, דאבור ואקסברד כבשו לזכות האורחת, צמח הבקיע עבור המפסידה. עכו, שנשרה מליגת העל ללאומית, הפסידה בפעם השלישית ברציפות, 0:3 מול הפועל נצרת עילית משערים של סזאר, לוי וסאס.

בית ב'
הפועל פתח תקווה סיימה ב-1:1 מול כפר סבא, אך העפילה כאמור לשלב הארבע האחרונות של המפעל לאחר שסיימה את הבית עם שבע נקודות. שקד כבש את השער הראשון במשחק, פדידה איזן לקבוצה מהשרון. במשחק השני, הפועל רמת השרון הביסה את הפועל עפולה 0:3 מצמד של מלכה ושער נוסף של בקארי.

בית ג'
חלבי כבש וסידר להפועל מרמורק 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה ששלח אותה לחצי הגמר. המשחק השני הסתיים בניצחונה הראשון העונה של הפועל רמתן גן, 1:2 על בני לוד משערים של כהן ובנבנישתי, מורד צימק.

בית ד'
הפועל קטמון סיימה ב-1:1 מול סקסציה נס ציונה, שכבשה מרגליו של אבו. אגבדיש הבקיע לזכות העולה לשלב הבא. הפועל אשקלון נוצחה 2:1 מול הפועל ראשון לציון. יצחק ואבוטבול כבשו לקבוצה מעיר היין, חסידים מצא את הרשת מנגד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי