הבקשה נדחתה, עונש הפחתת הנקודות של פ"ת לא ישונה

אוהדי הפועל פתח תקווה
אוהדי הפועל פתח תקווה | אסף קליגר

נועלת הטבלה בלאומית, שניצחה את שני מחזורי הפתיחה ובמאזנה מינוס שש נקודות, לא תזכה להקלה על העונשים שספגה: "אי תשלום משכורות אינו מצביע על 'חפיפה'", כתבו דייני בית הדין העליון

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה התבשרה היום (רביעי) כי בקשתה להפחית את המינוס מ-11 ל-9 נקודות נדחית, והמשמעות היא כמובן שהקבוצה תישאר עם מינוס שש נקודות, במקום האחרון בליגה הלאומית, לאחר שניצחה את שני מחזורי הפתיחה.

פסק הדין ניתן היום על ידי דייני ההתאחדות לכדורגל השופטים בדימוס אמנון סטרשנוב, עדי זרנקין ועו"ד נזי חלבי שקבעו כי למרות טענת המפרק הזמני עו"ד יצחק יונגר לפיו "שני העונשים אשר הוטלו על הקבוצה במסגרת הליך הפירוק ובמסגרת ההליך המשמעתי חופפים זה לזה", מדובר היה בשני אירועים שונים.

"אי תשלום המשכורות לעובדים אינו מצביע על כל 'חפיפה' או 'התאמה'. כפי שצוין בבית הדין המשמעתי, הקבוצה ובעליה נתנו את הדין על כך שלא הגישו את הדוחות הכספיים כנדרש, לא שעו להתראות שנשלחו, נמנעו מלעמוד בהתחייבויותיהם הן כלפי המועדון והן כלפי עובדיו ולפיכך אין מדובר בזהות מקרים", נכתב בפסק הדין, "בעוד שההליך בדין המשמעתי מהווה ענישה לשמה הרי הורדת הנקודות על פי התקנון, במקביל למתן צו פירוק, איננו אמצעי ענישה אלא אמצעי לאזן את היתרון הספורטיבי של הקבוצה שהתפרקה על פני קבוצות אחרות וככל הנראה גם לא לעודד הליך שכזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי