גלקטיקוס: אבירם ברוכיאן חתם עד סוף העונה באדומים אשדוד

ברוכיאן
ברוכיאן | צילום: עידן סלם

כוכב בית"ר ירושלים לשעבר הצטרף לקבוצה מליגה א' אותה מאמן גילי לנדאו ובה משחקים עידן שריקי, שלומי ארבייטמן ויאיר אזולאי. במועדון התמוגגו: "אנו פועלים בשקט ובנחישות, שמחים לצרף דמות כזו לסגל"

(גודל טקסט)

אבירם ברוכיאן, כוכב בית"ר ירושלים לשעבר, חתם הערב (רביעי) בקבוצת אדומים אשדוד מליגה א'. הקשר, שפתח את העונה בהפועל ראשון לציון ולא הצליח להשתלב בליגה הלאומית, קיבל בשבועות האחרונים מספר הצעות ובסופו של דבר החליט להצטרף לפרויקט של גילי לנדאו.

המאמן שוחח עם ברוכיאן והסביר לו שהוא מייעד לו תפקיד מרכזי בחלק השני של העונה במאבקי העלייה לליגת הלאומית. לפני שעה קלה הקשר נפגש עם ראשי אשדוד וביניהם המנכ"ל דוד רביבו וחתם על חוזה עד סוף העונה.

ברוכיאן יצטרף למספר שחקנים מוכרים נוספים שמשחקים באשדוד כמו הבלם יאיר אזולאי וצמד החלוצים עידן שריקי ושלומי ארבייטמן. בקבוצה אמר לאחר החתימה: "אנחנו פועלים בשקט ובנחישות כדי לחזק את המועדון ושמחים לצרף שחקן בדמותו של אבירם ברוכיאן לשורות משפחת האדומים. אין ספק שהוא יוסיף לנו המון מנסיונו ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

לאחר 13 מחזורים, מדורגת אשדוד במקום השלישי בטבלה עם שש נקודות פחות מהכח רמת גן שניצבת במקום הראשון. משחק הבכורה של הקשר יהיה כבר במוצאי שבת מול מכבי שעריים.


אבירם ברוכיאן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי