ערן לוי: "יש תחושת החמצה, אבל אני אוהב לשחק כדורגל"

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

אחרי הבישול בבכורה במדי הפועל קטמון, הקשר התייחס לתקופה בבית"ר: "רציתי לשחק שם, אבל אני לא מסתכל אחורה". הביקורות: "אני עונה רק על המגרש". זדה: "השחקנים יודעים שהוא דומיננטי ומקבלים את זה באהבה"

(גודל טקסט)

ערן לוי ערך הערב (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי הפועל קטמון ירושלים ואף בישל את שער הניצחון ב-0:1 היקר בחוץ נגד הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-20 של הליגה הלאומית.

לוי סיכם: "התגעגעתי לדקות משחק הכי הרבה בעולם. זו ירידה לצורך עלייה. אני אוהב לשחק כדורגל ועכשיו אני צריך לבוא ולעבוד. יש כאן תחרות, קבוצה טובה ואני יודע מה זה ליגה לאומית. צריך להמשיך לעבוד קשה, להרים עוד יותר את החבר'ה ואני מקווה שנמשיך להשיג תוצאות טובות. אני רוצה לשמח את הקהל".

הביקורות שספג בבית"ר: "כמו תמיד, אני עונה רק על המגרש. אין לי מה לומר לבן אדם כזה או אחר. כשאני לא טוב אז אני לא טוב וכשאני טוב, אין לי בעיה שכולם ימשיכו לדבר. יש תחושת החמצה כי רציתי לשחק בבית"ר ירושלים, אבל ברגע שסיימתי שם אני לא מסתכל אחורה ומאחל להם הצלחה גדולה. אני מתמקד עכשיו בקטמון שהיא קבוצה יפה, צעירה, נחמדה וטובה. אני מאמין שיהיה בסדר ונתקדם הלאה".


פתח ברגל ימין. ערן לוי (אודי ציטיאט)

ליאור זדה, מאמן קטמון, התייחס בסיום לבכורה של ערן לוי: "היינו צריכים מישהו שיבוא, ינהיג, ידבר ויצעק. לא צריך לדבר על ערן, אין מה להוסיף, הוא יעזור לנו המון. ידענו מה הוא יכול לתת והיום כבר קיבלנו את זה ממנו. השחקנים יודעים שערן דומיננטי ומקבלים את זה באהבה. הוא השתלב טוב והוא מכיר כמעט את כל מי שנמצא כאן. אוהבים אותו פה, חיכו לו וקיבלו אותו כמו שצריך. אני שמח שפתחנו עם ניצחון".

המשך הדרך: "אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון, אי אפשר לצאת בהצהרות. אני שמח שלא ספגנו מחזור שני ברציפות והדבר הכי חשוב במשבר זה להראות אופי ואת זה עשינו. עברנו תקופה קשה מאוד ורק במחזור הקרוב אנחנו נוכל לדעת האם יצאנו ממנה".


ערן לוי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי