ערן לוי החמיץ פנדל בתוספת הזמן בבכורה של יוסי מזרחי בקטמון

ערן לוי
ערן לוי | אודי ציטיאט

הכוכב קיבל צ'אנס לסדר ניצחון בדקה ה-91, אך בעט לקרה ורק 0:0 למאמן החדש נגד הפועל רמת-גן. מוקדם יותר טל איילה החטיא גם הוא מהנקודה הלבנה. נצרת עילית בודדה בפסגה אחרי 0:1 על נס ציונה

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים מסקרנים בכל הקשור לצמרת ולתחתית. הפועל קטמון אירחה בטדי את הפועל רמת גן בהופעת הבכורה של מאמנה החדש יוסי מזרחי והסתפקה ב-0:0 כשהיריבה החמיצה פנדל מוקדם. מנגד, ערן לוי החמיץ פנדל לזכות קטמון דקה בתוך תוספת הזמן, כשבעט לקורת השער. הירושלמים שעלו בעקבות התיקו למקום הרביעי, רשמו משחק רביעי ללא ניצחון.

המוליכה, הפועל נצרת עילית אירחה את נס ציונה, ניצחה 0:1 והיא במקום הראשון בטבלה הלאומית בבדידות מזהירה עם 46  נקודות. בתחתית נערך קרב על שש נקודות בין הפועל פ"ת למכבי אחי נצרת, האורחים הפתיעו בניצחון 1:2 ועלו למקום ה-11, המארחת נותרה במקום ה-14.

הפועל קטמון – הפועל ר"ג 0:0
אחרי פיטוריו של ליאור זדה, ביקשה הקבוצה מירושלים לחזור למסלול הניצחונות עם מאמנה החדש יוסי מזרחי על הקווים, אך הסתפקה ב-0:0 משמים. מנגד, שחקניו של בני בן זקן רשמו משחק חמישי ללא הפסד. המארחת ביצעה שינוי של הרגע האחרון בין הקורות, כשרז רחמים נכנס להרכב במקומו של ברק לוי, שנפצע בחימום.


יוסי מזרחי. 0:0 במשחק הבכורה בקטמון (דני מרון)

כבר בדקה ה-16, כמעט מבוכה בקטמון אחרי שרז נחמיאס הוכשל ברחבה וזכה בפנדל. טל איילה ניגש אל הנקודה הלבנה ובעט, רז רחמים הדף נהדר לקרן ומנע מהאורחים שער יתרון מפתיע. דקה בתוך תוספת הזמן, פנדל לקטמון, ערן לוי בעט לקורה והמשחק הסתיים ב-0:0. משחק רביעי בלי ניצחון לקטמון שעלתה למקום הרביעי בטבלה, רמת גן נותרה שמינית.


ערן לוי. החמיץ פנדל יקר בתוספת הזמן (אודי ציטיאט)

הפועל נצרת עילית – סקציה נס ציונה 0:1
המוליכה ומאמנה ירון הוכנבוים הגיעו למשחק אחרי שלושה משחקים ברצף ללא ניצחון, והיום שבו לצבור את מלוא שלוש הנקודות, ולמצוא עצמם במקום הראשון עם 46 נקודות, לפני כפר סבא השנייה בטבלה שלה 43 נקודות. היריבה, גם היא מהחלק העליון של הטבלה, נותרה במקום השישי. בדקה ה-32 עלתה נצרת עילית ליתרון 0:1, אחרי שיובל אבידור קיבל כדור טוב מאוהד רבינוביץ' ובעט מקצה הרחבה לפינת השער ופנימה. זאת גם הייתה תוצאת המשחק, שהעניקה את מלוא הנקודות היקרות להוכנבוים ושחקניו. 


הוכנבוים. בודד בפסגה (עדי אבישי)

הפועל פ"ת  – מכבי אחי נצרת 2:1
קרב תחתית לוהט נערך במושבה, כאשר המארחת ומאמנה מסאיי דגו נעצרו בעיצומו של מסע היחלצות מהאזור המסוכן. האורחת ומאמנה מוטי איווניר, קיבלו הרבה אוויר לנשימה בקלחת התחתית ועלו למקום ה-11, על חשבונה של רמת השרון. בדקה ה-32 עלו האורחים ליתרון 0:1.  עלי כנענה נגח כדור שהוגבה, אך הוא נהדף על ידי השוער, הקשר השתלט על הכדור החוזר וכבש מקרוב.

האורחים פתחו את המחצית השנייה בסערה ועלו ליתרון 0:2 בדקה ה-47. כנענה הגביה לרחבה, אלון בוזורגי נגח היטב פנימה. המארחת חזרה למשחק בדקה ה-57 כשצימקה ל-2:1. אמאדו סוקונה פרץ במהירות ובעט טוב, מהדי זועבי הדף וגל לוי השתלט על הכדור החוזר וכבש, אך יותר מכך לא הצליחו שחקניו של דגו לעשות וספגו הסד ביתי צורב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי