הפועל פתח תקווה: רועי אלרום ישמש כמנכ"ל החדש

רועי אלרום
רועי אלרום | צילום: פייסבוק הפועל פתח תקווה

עמותת האוהדים שזה עתה קיבלה רשמית את הבעלות על המועדון, הודיעה על המינוי, בקרוב ימונו גם נציגי דריקטוריון. אלרום:" אני גאה ונרגש לקבל את האתגר, הכבוד והאחריות. נרצה להחזיר את המועדון לקדמת הבמה"

(גודל טקסט)

רק לאחרונה נעשתה היסטוריה בהפועל פתח תקווה כאשר עמותת האוהדים "הכחולה" קיבלה באופן סופי ורשמי את הבעלות על המועדון. העמותה הודיעה הערב (רביעי) רשמית על מינוי רועי אלרום לתפקיד מנכ"ל המועדון, והוסיפה כי בשורות המלאבס ממשיכים לתכנן קדימה ובקרב ימונו גם נציגי דריקטוריון.

כזכור, הפועל פתח תקווה החלה את העונה עם מינוס 11 נקודות לנוכח הפירוק שעברה אולם מצבה השתפר תחת הדרכתו של המאמן מסאי דגו והיא מדורגת במקום ה-11 בליגה הלאומית. בעמותה מרוצים מכך שהקבוצה השכילה לשים את הקשיים מאחור והשיבה את האמון לאוהדיה שמגיעים לתמוך במספרים יפים ביציעים.

המנכ"ל החדש, רועי אלרום, הוביל את "תכנית 100 הימים" שהניחה יסודות ראשונים לעבודה בזמן שהעמותה קיבלה לידיה את אחריות המועדון. אלרום הינו בוגר קורס מנכ"ל בכיר בספורט ובעל ניסיון עשיר בניהול פרויקטים בתחום הספורט. הוא היה פעיל בעמותת האוהדים החל מהקמתה ואחד ממוביליה. אלרום אמר לאחר המינוי: "אני גאה ונרגש לקבל את האתגר, הכבוד והאחריות כמנכ"ל הפועל פתח תקווה. יש עבודה רבה לפנינו ותהליך ארוך ומאתגר כדי להחזיר את המועדון המפואר לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. החזון שלנו האו שהפועל פתח תקווה תהיה למועדון פורץ דרך וכזה שיוביל את תרבות הספורט. האחריות יתנהל בראש ובראשונה עם אחריות תקציבית לאחר כל הטלטלות הפיננסיות שעבר בשנים האחרונות". 


אוהדי הפועל פתח תקווה 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי