שחקני סכנין חוששים לעתידם: "רוצים תשובות לעונה הבאה"

שחקני סכנין
שחקני סכנין | עומרי שטיין

מספר שחקנים בכירים מחזיקים בחוזה לעונה הבאה ולא יודעים מה גורלם בקבוצה. פלאח קיבל הצעה מרעננה, מוגרבי עשוי לקבל הצעה למענק עלייה תמורת הישארות. קנדיל מבוקש בנס ציונה, החלטות יתקבלו אחרי העיד אל-פיטר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

היורדת הטרייה לליגה הלאומית בני סכנין טרם החליטה על גורלה לקראת העונה הבאה. במועדון מצהירים כי ההכנות לעונה הקרובה יתחילו ב-10 ליוני, אחרי חופשת עיד אל-פיטר.

לא מעט שחקנים עדיין נמצאים בחוסר ודאות על גורלם בקבוצה, במיוחד השחקנים הבכירים כמו השוער מחמוד קנדיל שמבוקש גם בנס ציונה, הקשר מהראן ראדי וצמד שחקני ההתקפה פיראס מוגרבי ומוחמד גאדיר שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. עלי עותמאן, חאלד חלאיילה ואיהב גנאיים הודיעו עד לא מזמן כי ימשיכו בסכנין גם בליגה השנייה. למעשה קברניטי הקבוצה צריכים להחליט אם לנסות ולהילחם על עלייה או להיפטר מהחוזים היקרים של שחקני המפתח.

במועדון עולים קולות לנסות ולעלות ליגה, משמע להתבסס על הסגל הקיים ולהוסיף זר איכותי ושני ישראלים בכירים. במידה ויוחלט ללכת בכיוון הזה, בקבוצה ינסו להשאיר את מוגרבי. האחרון מחזיק בסעיף שחרור של 600 אלף שקלים ומבוקש בהפועל תל אביב, הפועל חדרה והפועל חיפה, אך בסכנין צפויים להציע לו מענק עלייה לליגת העל על מנת שיישאר עונה נוספת בקבוצה.

פיראס מוגרבי. מבוקש בהפועל ת
פיראס מוגרבי. מבוקש בהפועל ת"א, חדרה וחיפה (ערן לוף)

מי שככל הנראה לא ימשיך הוא הבלם סארי פלאח, שאינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה ומבוקש במספר קבוצות בליגת העל ביניהן הפועל חדרה, הפועל רעננה, נס ציונה וכפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי