יחזור למושבה? מכבי פתח תקווה פנתה לדור חוגי

דור חוגי
דור חוגי | עדי אבישי

הקבוצה של גיא לוזון הציעה לחלוץ, ששיחק במדיה בעונת 2015/16, חוזה לעונה עם אופציה לאחת נוספת. השחקן מתלבט לאור התעניינות מקבוצות בליגת העל. המלאבסים ישחקו עם שלושה זרים ומחפשים לצרף בלם

(גודל טקסט)

לאחר שהחתימה את המגן השמאלי גל שיש לשנתיים נוספות וצירפה את הקשר הבלגי-קונגולזי ג'ופרי בייה, מכבי פתח תקווה רוצה להמשיך לבסס את הסגל שלה לעונה הקרובה ולצרף חלוץ נוסף לצידו של תאי בריבו. בימים האחרונים המלאבסים הגישו לדור חוגי, חלוץ הפועל ר"ג בעונה החולפת, הצעה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הצדדים מנהלים משא ומתן, כאשר נכון לרגע זה ישנם פערים כספיים וחוגי בוחן גם אופציות בליגת העל.

החלוץ, שכבש שמונה שערים בליגה הלאומית בעונה החולפת, זוכה להתעניינות גם מהפועל חדרה, סקציה נס ציונה ומ.ס אשדוד וצפוי להחליט על עתידו בימים הקרובים, כשבפתח תקווה שומרים על אופטימיות זהירה בנוגע להצטרפותו. אם יחתום, זו תהיה הקדנציה השנייה שלו במדי הקבוצה, לאחר ששיחק תחת רן בן שמעון בעונת 2015/16, אז כבש שלושה שערי ליגה ב-26 משחקים.

הקבוצה של גיא לוזון, שתפתח את אימוניה בעוד שישה ימים, צפויה לשחק העונה עם שלושה זרים ומלבד ארמנדו קופר שאותו הקבוצה מסרבת למכור וג'ופרי בייה, הכחולים מנסים לצרף שחקן קישור נוסף. בפתח תקווה רוצים גם לצרף בלם ישראלי שיהווה גיבוי לעומר דנינו ועידן אדהנני, שצפויים להרכיב את מרכז ההגנה. גל שיש ודניאל בוסי שחזר ישלימו את החוליה האחורית.

ממשיך לגבש את הסגל. גיא לוזון (עדי אבישי)
מחפש זר שלישי. גיא לוזון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי