בית"ר ירושלים בחנה אפשרות לצרף את גיגי, פ"ת רוצה להשאירו

צחי גיגי
צחי גיגי | דני מרון

הירושלמים התעניינו בשבועות האחרונים בשוער, במלאבס רוצים להשאירו. גיא לוזון באימון הפתיחה: "אני מתכוון לצרף לפה חמישה שחקנים, תהיה פה קבוצה טובה". במועדון בונים על ליאל עבדה הצעיר

(גודל טקסט)

בסגל חסר, ללא ארמנדו קופר שנמצא עם נבחרת פנמה בגביע הזהב ותאי בריבו שיחל את אימוניו ביום ראשון, ערכה אמש (שלישי) מכבי פתח תקווה את אימון הפתיחה לעונה החדשה.

"אנחנו מתחילים את ההכנה וניכנס לקצב עד מחנה האימונים. תהיה פה קבוצה טובה ואני מתכוון לצרף לפה חמישה שחקנים", אמר המאמן גיא לוזון לשחקנים, שאמרו לאחר האימון לספורט1: "אף קבוצה בליגה הלאומית לא דרסה את הליגה על ההתחלה. תהיה פה עונה לא קלה, אבל אנחנו חייבים לעלות. אנחנו סומכים על אבי שיחזק את הקבוצה".

במועדון סיפרו כי הם מעוניינים להשאיר את כלל שחקני הסגל, לרבות צחי גיגי ולידור כהן, כאשר לגבי הראשון, לספורט1 נודע שבשבועות האחרונים בדקו בבית"ר ירושלים את האפשרות לצרפו, אך ראשי המלאבסים שרוצים להשאירו בקבוצה ענו בשלילה. גם עתה בית"ר ירושלים מחפשת שוער שני לאחר עזיבתו של ארנסטס שטקוס.

בנוגע לחיזוק, בפ"ת עדיין נמצאים במגעים עם החלוץ דור חוגי, כאשר בקבוצה ינסו לצרף גם בלם ישראלי שיהווה גיבוי לעידן אדהנני ועומר דנינו. בקבוצה בונים על הקשר הצעיר ליאל עבדה, ומייעדים לו תפקיד חשוב בסגל הקבוצה, לאחר שרק בסוף העונה שעברה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה במסגרת הליגה.


לוזון. מתכוון להתחזק בהתאם כדי לשוב לליגת העל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי