רשמי: אשקלון תלך לפירוק, תפתח את העונה עם מינוס 9 נקודת

אוהדי הפועל אשקלון
אוהדי הפועל אשקלון | דני מרון

בעקבות חובות של ארבעה מיליון שקלים, החולט בביתה המשפט המחוזי בבאר שבע למנות מפרק זמני לקבוצה מהלאומית. ראש עיריית אשקלון מסר: "זהו יום עצוב והאחריות היא על העמותה שניהלה את הקבוצה בצורה כושלת"

(גודל טקסט)

מועדון כדורגל נוסף בדרך לפירוק. הבוקר (חמישי) החליט שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יעקב פרסקי למנות מפרק זמני לקבוצה. בימים הקרובים יתחיל המפרק מטעם בית המשפט תהליך הבראה ושיקום שיכלול בתחילה מינוי מאמן חדש ובניית סגל הקבוצה לעונה הבאה.

ההחלטה נבעה בעקבות הדרישה לפירוק שנשלחה לפני יומיים על ידי ארגון שחקני הכדורגל וביניהם 13 שחקני הקבוצה ששלחו את הבקשה באמצעות עורך דינם שי אליאס. על פי המידע שהועבר לבית המשפט חובות הקבוצה נאמדים בכארבעה מיליון שקלים כאשר מיליון שקלים מתוכם הוא עבר תשלום שכרם של השחקנים וכל התנאים הסוציאליים.

בתחילה דרשו ראשי ארגון השחקנים להשתמש בכספי הערבות שישנם בבקרה מהעונה שעברה אבל לאחר מספר שיחות נודע כי הכספים האלה כבר נמשכו לתשלום משכורות בחודש ינואר. המפרק הזמני יצטרך לבנות קבוצה ראויה בזמן קצר ואשקלון תפתח את העונה עם מינוס תשע נקודות בדומה למה שקרה עם הפועל פתח תקווה בעונה שעברה.

לאחרונה גם דובר כי יו"ר הקבוצה לשעבר פרוספר אזגי יציל את הקבוצה מפירוק אך לבסוף בחר שלא להיכנס לקבוצה תחת חובות. כזכור את העונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום השישי בפליייאוף העליון.

ראש העיר, תומר גלאם: "זהו יום עצוב לכדורגל באשקלון והאחראית הבלעדית לכך היא עמותת ותיקי הפועל אשקלון, שניהלה את הקבוצה בצורה כושלת, חסרת אחריות, בזבזנית וחסרת כל הגינות".

"היום, אנחנו רואים לאן הביאו אותנו אותם גורמים פוליטיים ואינטרסנטיים שעשו בקבוצה כבשלהם תוך ניצול משווע של כספי ציבור ותוך התעלמות בוטה מצרכיה האמיתיים של הקבוצה ושחקניה וזלזול ברגשותיהם של האוהדים. צר לי על אוהדי הקבוצה אך יחד עם זאת אנחנו עם הפנים קדימה וכולי תקווה שהפועל אשקלון תזכה לימים טובים יותר. חשוב לי לציין שעשינו כל שביכולתנו על מנת למנוע את ההליך הזה ואת תוצאותיו המבישות, אך חברי העמותה החזיקו בה כבני ערובה. בית המשפט עשה לזה סוף. נשתף פעולה עם המפרק על מנת שיוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו הגיעה ולהבריא אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי