קינסטליך: "אין סיבה שלא נעלה ליגה. לוזון יצטרך להשקיע"

עמוס לוזון
עמוס לוזון | דני מרון

ראש עיריית ראשון לציון התייחס ב-103FM להבטחות שיצטרך הבעלים החדש לקיים וליחסיו עם בעל הבית הקודם: "לאייל ברקוביץ' היו ארבע שנים לעלות לליגת העל והוא לא הצליח". וגם: האם אצטדיון "הברפלד" ישופץ?

(גודל טקסט)

אחרי שסוכמה אתמול (ראשון) מכירתו של מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון לבעלי מכבי פתח תקווה בעבר, עמוס לוזון, מידיו של אייל ברקוביץ' ששלט בקבוצה במשך ארבע שנים אך החליט כי הוא רוצה לעזוב, ראש העירייה רז קינסטליך התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103fm והתייחס לשינוי.

תחילה התחיחס ראש העיר למצב שנוצר עם ברקוביץ', "דוב צור באמת התחיל את הסכסוך עם ברקוביץ', אבל דיברנו אני והוא לא פעם ולא פעמים ופתרתי לו את הבעיות מול העירייה. בתקופה של ברקוביץ' בקבוצה נוצר גירעון של למעלה ממיליון ש"ח. אין בעיה שיעזוב את הקבוצה, אבל הוא קיבל אותה עם מעט מאוד חובות, כך הוא גם היה צריך להחזיר אותה".

לגבי ההבטחות של לוזון לעתיד: "בהסכם של ברקוביץ' הוא התחייב להשקיע 800 אלף שקל כל שנה, וכעת לוזון יצטרך להשקיע את זה. הוא הבטיח להשקיע גם בנוער וגם בבוגרים".

לסיום אמר ראש העיר: "אין סיבה שראשון לציון לא תהיה בליגת העל. לברקוביץ' היו ארבע שנים להגיע לליגת העל והוא לא הצליח. אם נעלה לליגת העל נשפץ את המגרש, זה לא שהאצטדיון לא ראוי בגלל תאי השירותים ושאין מסך טלוויזיה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי