סכנין הביסה את עכו, מכבי פ"ת שמטה יתרון 0:2 על רמה"ש

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | דני מרון

גביע הטוטו של הלאומית: קבוצתו של ניסן יחזקאל עלתה לראשות בית א' לאחר 1:4 מוחץ על היריבה הצפונית, המלאבסים פספסו הזדמנות לניצחון ראשון עקב שער שוויון מאוחר של ריאד גרכד

(גודל טקסט)

המחזור השני בגביע הטוטו של הליגה הלאומית התקיים הערב (שני) ובסיומו בני סכנין עלתה לראשות בית א' בזכות ניצחון מוחץ 1:4 על הפועל עכו בחוץ. עטאא ג'אבר (3), מוטי מלכה (30), איהאב גנאים (34) וסוהיל ארמלי (94) הבקיעו לקבוצתו של ניסן יחזקאל. עזת חלאילה צימק לטובת עכו (49). היורדת השנייה, מכבי פתח תקווה, פספסה הזדמנות לניצחון ראשון, לאחר שהובילה 0:2 על הפועל רמת השרון משערים של לידור כהן (12) ותאי בריבו (58), לפני ששערים מאוחרים של גל צרויה (72) וריאן גרכד (87) קבעו חלוקת נקודות.

בגזרת העולות, הפועל אום אל-פאחם השיגה ניצחון בכורה, 0:2 על בני לוד בזכות צמד של עבד ג'אברין. ומ.ס כפר קאסם נכנעה 1:2 להפועל ר"ג/גבעתיים. הוד מסיקה (8) וישראל ראש (36, פנדל) הבקיעו לטובת הקבוצה של בני בן זקן, גיל סאלם הצליח רק לצמק (67). בבית ד', הפועל ראשל"צ ניצחה 0:2 את בית"ר תל אביב/רמלה (איתמר שבירו ומיקו ממן כבשו לכתומים) ועקפה את הפועל קטמון ירושלים, שהפסידה 2:0 להפועל אשקלון (אדר אוואט 56, לידור נקשרי 90), בדרך למקום הראשון.

תוצאות נוספות
הפועל נוף הגליל – מ.כ אחי נצרת 0:1
ריאן אגווד הבקיע את שער הניצחון הדרמטי לטובת המארחים, בדקה ה-90.

הפועל פתח תקווה – הפועל עפולה 1:4
אלמוג שנקור העלה את האורחים ליתרון (36), עומר בוארון (45), אמדו סוקונה (70, 88) ויקיר נתן (92, פנדל) הפכו לטובת הכחולים.

עדיין ללא ניצחון בגביע הטוטו. גיא לוזון (Bola Studio)
עדיין ללא ניצחון בגביע הטוטו. גיא לוזון (Bola Studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי