תיקו 1:1 בדרבי של פתח תקווה. לוזון: "משקף"

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

הדרבי המלבאסי בגביע הטוטו נגמר ללא הכרעה. עידן אדהנני כבש ראשון, ממאדו סוקונה השווה. המאמן אמר לאחר המשחק: "אני שלם לחלוטין עם ההחלטה להישאר פה בליגה הלאומית"

(גודל טקסט)

מכבי והפועל פ"ת נפרדו הערב בתיקו 1:1 במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, הקבוצה של עמיר נוסבאום העפילה לשלב הנוקאוט שם תפגוש את הפועל רמת גן.

3,000 אוהדים ראו את עידן אדהנני מעלה את מכבי ליתרון על סף המחצית הראשונה, אך ממאדו סוקונה איזן בנגיחה בדקה ה-67 וקבע חלוקת נקודות די צודקת.

הקבוצה של גיא לוזון, שמסומנת כמועמדת הראשית להעפיל לליגת העל בתום העונה עדיין ללא ניצחון בתום שלושה משחקים, כשכעת היא תתפנה לדבר האמיתי – הליגה, אך ביכולת הנוכחית יהיה לה קשה להציג עליונות.


גיא לוזון: "התיקו משקף" (אודי צטיאט)

"התיקו משקף את מה שנעשה במגרש" סיכם מאמן מכבי, גיא לוזון. "המחצית הראשונה הייתה שלנו ובמחצית השנייה הפועל הייתה דומיננטית יותר".

על מוכנות הקבוצה אמר: "יש לנו עוד שבועיים לליגה ועד אז נהיה מוכנים יותר. אני זה לא האישיו פה. אני שלם לחלוטין עם ההחלטה להישאר עם הקבוצה בליגה הלאומית. אנחנו נעשה את ההתאמות שצריך לעשות ונעשה הכל כדי לעלות ליגה"..

בצד השני, המאמן עמיר נוסבאום המאושר חגג העפלה לשלב הבא: "מגיע לשחקנים שנתנו משחק לחימה ואני גאה בהם. הם נפלו על הרגליים ולא ויתרו עד השנייה האחרונה. הקהל גרם לנו להבין מהר מאוד מה זה דרבי ושאפו אדיר על האקסטרה שהם נתנו".

על ההמשך והמטרות: "אנחנו ניתן פייט לכל קבוצה בליגה. מבחינתי כל משחק צריך להיות אותו הדבר. כולם אוהבים לדבר על מטרות אבל אנחנו קודם כל מסתכלים על הקיים ועל איך להפיק את המירב. אני מרוצה ממה שאני רואה ונראה תוך כדי תנועה מה אפשר לעשות"..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי