הפועל עפולה הורדה לליגה א': "החלטה תמוהה, נשחק בלאומית"

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

ההתאחדות לכדורגל לא אישרה את תקציב הקבוצה לעונת 2019/20. היו"ר עמיר נוי הגיב: "הופתענו מההודעה. מתחייבים להתמודד עם הבקשה הזאת"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

הפועל עפולה לא עמדה בדרישות הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל והורדה לליגה א'. כך נמסר אמש (חמישי) במכתב רשמי מיושבת ראש הבקרה לתקציבים, סיגלית סייג.

ע"פ המכתב, הקבוצה לא העמידה את התקציב הדרוש, עברה על סעיף 11 (ב) ולא תוכל לשחק בליגה הלאומית. בקבוצה מהעמק היו מופתעים מהודעת ההתאחדות, ויושב ראש הקבוצה, עמיר נוי, הביע את מחאתו במכתב:

"במהלך משחקה של קבוצת הפועל עפולה היום, קיבלה הנהלת הקבוצה מייל מפתיע לפיו צפויה הקבוצה לרדת לליגה א'. הודעה זו תמוהה מאוד לאור העובדה שההנהלה נדרשה על ידי הבקרה להגיש מספר מסמכים עד השעה 12:00. המסמכים שנדרשו הוגשו עוד לפני השעה 12:00, אך מספר שעות לפני המשחק הגיעה דרישה נוספת בהפתעה!" 


המכתב של ההתאחדות לכדורגל

"בשיחה עם נציגת הבקרה הובטח על ידי הנהלת הקבוצה כי הבקשה תטופל כבר ביום ראשון, אך כאמור, כבר במהלך המשחק שלחה נציגת הבקרה מייל ובו היא מודיעה כי הקבוצה ירדה לליגה א'. הנהלת הפועל עפולה התחייבה להתמודד עם הבקשה החדשה שהוצבה בפניה, אך נוצר הרושם כאילו מישהו מנסה להכשיל את מהלך הגשת המסמכים ואת העמידה בתנאים ובדרישות הבקרה!! בהנהלת הפועל עפולה מביעים תמיהה מדוע כבר התקבלו החלטות כביכול, ללא מתן הזמן הדרוש להגשת המסמכים. קבוצת הפועל עפולה תשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי