בבייב במו"מ עם מכבי פתח תקווה, תתקיים פגישה עם זגורי‎

אלי בבייב
אלי בבייב | האתר הרשמי

לאחר האכזבה בדרבי: השחקן, שחזר מהליגה האזרית, עשוי להצטרף, הקשר, שמתאמן עם הקבוצה צפוי לקבל החלטה. קופר עדיין לא חוזר, שמו של מויאל עלה. בעקבות הרכישות: שבתאי עשוי לעזוב. גיגי לא סובל מפגיעה חמורה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא אהבו את היכולת שהציגה הקבוצה במשחק התיקו 1:1 בדרבי ביום חמישי האחרון והבינו כי הקבוצה זקוקה לחיזוק על מנת להגשים את המטרה שהציב היו"ר אבי לוזון עם ירידת הקבוצה לליגה הלאומית-חזרה תוך שנה לליגה הבכירה.

לשם כך, בקבוצה רוצים להתחזק במספר שחקנים נוספים כשלספורט1 נודע שהקשר אלי בבייב נמצא במגעים עם המועדון כשהמטרה בקבוצה היא לצרפו בימים הקרובים. בבייב, ששיחק בישראל במדי הפועל רעננה ובעונה שעברה היה שייך לקבוצת סומגאייט האזרית, עשוי לחזק את חוליית הקישור של המאמן גיא לוזון.

מי שעוד מתאמן עם הקבוצה בשבוע האחרון הוא שחקנה של בני סכנין אשתקד, ישראל זגורי, שכבר היה מועמד לקבוצה בעונה שעברה וכעת בוחן אופציות בליגת העל במקביל להתעניינות של פראלימני הקפריסאית, אך אם לא יחתום באחת האופציות המצוינות, יצטרף למלאבסים. עם זגורי, צפויה פגישה בנושא כבר הערב.


ישראל זגורי עשוי לחתום במכבי פתח תקווה (אריאל שלום)

בקבוצה מבינים מיום ליום שהסיכויים שהקשר הפנמי, ארמנדו קופר, יחזור לקבוצה, הינם נמוכים ובמקביל גם שמו של הקשר קובי מויאל עלה במועדון. הקשר יובל שבתאי, עשוי לעזוב כאשר מספר קבוצות מהליגה הלאומית גילו בו עניין לאחרונה.

במקביל, השוער צחי גיגי, שנעדר מהדרבי עקב רגישות בשריר הארבע ראשי, עבר בסוף השבוע האחרון בדיקת אולטרסאונד ששללה פגיעה חמורה יותר והוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים.

בקבוצה לא אהבו את העובדה שמשחקם מול אום אל פאחם, במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו ממנו הודחו, ייערך ביום שישי בשעה 17:00, אך הבינו שהדבר נקבע עקב משחקה של בני יהודה ביום חמישי באצטדיון המושבה, בליגה האירופית מול נפטצ'י באקו (19:45, שידור ישיר בספורט3).


יחזור להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים. צחי גיגי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי