הנהלת עפולה לשחקנים: "תקצצו 10% כדי שנעבור בבקרה"

אוהדי הפועל עפולה
אוהדי הפועל עפולה | מאור אלקסלסי

שבוע לפני משחק הפתיחה נגד הפועל פתח תקווה, ראשי המועדון שלחו הודעה לשחקנים בה הבהירו כי חלקם ישוחרר באופן מיידי וחלקם ידרשו להוריד מהמשכורת. ההודעה התקבלה בזעם: "לא יכול להיות שניפגע כך"

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

הפועל עפולה סיימה את העונה האחרונה בנקודת שיא, לאחר מאבקי צמרת שכמעט הביאו להעפלתה לליגת העל וקמפיין גביע שמשך אותה עד רבע הגמר, אבל העונה הנוכחית נפתחת באי ודאות. הקבוצה, שערכה שינויים עמוקים בסגל ובצוות המקצועי במהלך הקיץ, נקלעה לקשיים כלכליים ששמים בספק את יכולתה לשחק בליגה הלאומית.

בעקבות הבעיות, המועדון הוציא היום (ראשון) הודעה דרמטית לשחקנים בה נאמר: "לפני שעה קלה הסתיימה הפגישה של הנהלת הקבוצה בלשכתו של ראש העיר. לאחר הבנות וחישובים הוחלט שנצטרך לשחרר מספר שחקנים על מנת שנוכל להעביר את הקבוצה בבקרה. יחד עם זאת אנחנו נשב איתכם מחר ונבקש להפחית 10% מהשכר. עמכם הסליחה ומודים לכל על הסבלנות".

בקרב השחקנים נדהמו מההודעה, וחלקם הודיעו חד משמעית כי אינם מתכוונים לוותר על שכרם ואף מתכוונים לפנות לארגון השחקנים. "לא יכול להיות ששבוע לפני פתיחת הליגה, כאשר רוב הסגלים סגורים, ניפגע כך", אמר אחד השחקנים. תגובת הפועל עפולה טרם הגיעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי