גיא לוזון: "אם לא מכבי פתח תקווה, לא הייתי בליגה הלאומית"

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

המאמן דיבר אחרי שקבוצתו חזרה מ-2:0 ל-2:3 דרמטי על נוף הגליל במחזור הפתיחה של הלאומית: "טבילת אש קרה". על הציפיות: "לא יודע מאיפה מגיע המושג 'טיול', לא נטייל". על עצמו: "לא מתעסקים במה אומרים וחושבים"

(גודל טקסט)

זה לא היה פשוט, אך מכבי פתח תקווה החלה הערב (חמישי) את מסע החזרה לליגת העל ברגל ימין. קבוצתו של המאמן גיא לוזון נקלע לפיגור 2:0 מול הפועל נוף הגליל, אך ביצעה מהפך דרמטי בדקות הסיום וחזרה ל-2:3. תומר סוויסה (7) וים כהן (17) הדהימו, אולם דור חוגי (53), לידור כהן (87) וג'ופרי ביה (91) סידרו ניצחון במחזור פתיחת הליגה הלאומית.

"המחצית הראשונה לא הייתה טובה בכל האספקטים של המשחק", אמר בסיום המאמן גיא לוזון. "אפשר להגיד שזו הייתה טבילת אש קרה בליגה הלאומית. במחצית השנייה באנו יותר להשפיע והיא הייתה שונה בתכלית. זה לא עניין של מה בכך".

על הציפיות לעלות ליגה: "אני לא יודע מאיפה מגיע המושג טיול. לא חשבנו שזה יהיה טיול ואנחנו יודעים שזו ליגה קשה ובכל משחק צריך לקחת נקודות בשיניים. אין לנו פנטזיה שבגלל שאנחנו מכבי פ"ת נבוא לטייל פה. היום הוכחנו הרבה אופי. לחזור מפיגור כזה זה לא עניין של מה בכך".

על הירידה שלו ללאומית: "אם לא מכבי פ"ת, לא הייתי בליגה הלאומית. אני פה כדי לעזור לשחקנים ולקבוצה לחזור לליגת העל. אני לא מתעסק במה שאנשים אומרים, חושבים או רוצים. אני מתעסק בעשייה ובנקודות. כרגע לדבר על עלייה, ירידה וכו', זה עדיין מוקדם".

על סוגיית צחי גיגי, שביקש לעזוב: "לא קרה כלום מבחינתי. אם הוא יישאר? צריך לדבר איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי