מוגרבי צפוי לעבור ניתוח ארטרוסקופיה בשבוע הבא

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

בסכנין מרוצים מהניצחון בדרבי המגזר ובעיקר מהאהדה של הקהל. הקשר פצוע בברכו וישנו חשש לגבי חזרתו. למרות היכולת הדלה אין כוונה להביא רכש, במועדון מקווים שראדי יסכים לקצץ בשכרו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים היו אתמול (חמישי) לאחר הניצחון 2:3 של בני סכנין על הפועל אום אל פאחם בדרבי של המגזר. לא מעט ציפיות היו לקראת המשחק והאווירה הזכירה את הימים הגדולים של ליגת העל כאשר אוהדי סכנין הגיע בהמוניהם ובניגוד לעונה שעברה עודדו את השחקנים, "אין ספק שהקהל הבין את הטעויות של כולנו בשנה שעברה ודוחף אותנו לקראת החזרה לליגת העל. יש אהבה גדולה בינינו" אמרו אתמול בהנהלת סכנין.

למרות בקבוצה מאוכזבים היכולת במחזור הפתיחה, בעיקר מחוליית ההגנה שמלבד שני השערים שספגה, ניצלה מכיבושים נוספים של אום אל פאחם שהייתה בחיסרון מספרי. בכל מקרה במועדון לא מתכוונים לחזק את הקבוצה במיוחד לאור הבעיות התקציביות ובשל הקבוצה שסכנין טרם השלימה את העברת כל הסגל בבקרה התקציבית.

במועדון ישנה דאגה סביב כשירותו של פיראס מוגרבי הקשר שחזר לאחרונה מרצועה צולבת ועל כך נעדר בכל המחצית השנייה של העונה נפצע בברכו וצפוי לעבור ניתוח ארטרוסקופיה במהלך שבוע הבא. בנוסף בקבוצה עדיין מקווים כי עוד לפני תום חלון העברות יסכים מהראן ראדי לקצץ בשכרו באופן משמעותי או שיצא לעצמו קבוצה חדשה.


בסכנין מרוצים מהניצחון ומכמות הקהל (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי