הפועל פ"ת הכריזה על ספונסר חדש, נוסבאום ממתין לסוקונה

רם לוי
רם לוי | הפועל פתח תקווה,רשמי

המלאבסים החלו בשיתוף פעולה עם קרן ההון Mangrove: "אנו מאמינים במודל של הקבוצה המנוהלת על ידי האוהדים". החלוץ הצרפתי עתיד לעבור בדיקות בברכו שיקבעו אם ייעדר לתקופה ממושכת

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה הודיעה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם קרן הון הסיכון Mangrove, אחת מקרנות הון הסיכון המובילות בעולם, אשר תהיה הספונסר החדש של המלאבסים.

רועי סער, חבר הנהלת הקרן סיפר: "בחרנו בהפועל פ"ת מכיוון שמדובר בקבוצה בבעלות האוהדים, מודל בו אנחנו מאמינים. בנוסף מדובר בקבוצה המקדשת את פיתוח דור העתיד והחיבור לקהילה. אנו מאמינים בנפש בריאה בגוף בריא".

יו"ר עמותת הכחולה, דרור שי: "אנחנו שמחים שקרן הון סיכון כל כך גדולה ומצליחה, כזו שיודעת לזהות הצלחה בתחילת הדרך, בחרה בנו וזיהתה את הפוטנציאל שלנו להצלחה גדולה. אנחנו מאמינים שאנחנו הסטרט-אפ של הכדורגל הישראלי".

מבחינה מקצועית, בפ"ת עוקבים בדריכות אחר מצבו של החלוץ הצרפתי אמנדו סוקונה, שהמריא לחתונתו בצרפת אך במקביל יערוך בדיקות בברכו, כשבקבוצה חוששים מפגיעה רצינית אשר תשבית אותו למספר שבועות.

המאמן עמיר נוסבאום ינסה לצרף עד תום מועד ההעברות לפחות שחקן אחד מליגת העל, לאחר שיתברר מצבו של סוקונה, תתקבל ההחלטה באיזו עמדה להתחזק – אם החלוץ יחזור במהרה לאימונים, המועדון ינסה להחתים קשר התקפי. אם לא, ייעשו מאמצים רבים לצירוף חלוץ לעיבוי החוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי