אבי לוזון לשחקנים: "במקום שניתן ארבע, ספגנו ממצב נייח"

אבי לוזון
אבי לוזון | bola studio

יו"ר מכבי פתח תקווה כעס על התיקו נגד ראשל"צ: "אתם צריכים לקנוס את עצמכם על המשחק הזה". המאמן גיא על המתח בין האחים: "קשקושים של התקשורת". עבדה שנפגע בברכו ייבדק, בריבו ייעדר נגד סכנין

(גודל טקסט)

תסכול גדול במכבי פתח תקווה לאחר התיקו אמש (חמישי) נגד הפועל ראשון לציון, שהפך לאיבוד הנקודות הראשון של המועמדת לעלייה מהליגה הלאומית. הקבוצה של גיא לוזון כבר הובילה והגיעה ללא מעט מצבים, אך נכנעה לשער ממצב נייח של האקס מוחמד כליבאת בדרבי של האחים לבית משפחת לוזון.

אבי ועמוס אומנם ישבו בנפרד ביציע, אך עוד לפני המשחק וגם לאחריו שוחחו בקצרה ליד איזור חדרי ההלבשה. גיא לוזון היה זה שהתייחס לעניין בסיום: "כל הקשקושים האלה זה רק בתקשורת. הכל בסדר. דיברנו לפני המשחק, אבי אמר שלום לעמוס ועמוס אמר שלום לאבי. היינו פה חצי שעה לפני המשחק וצחקנו. זה טבעי שעמוס יישב עם מכבי פתח תקווה ועמוס עם ראשון לציון".

"אנחנו נאיביים. משחק כזה היינו צריכים לסיים עוד לפני, אבל כנראה שאנחנו חסרי ניסיון. זה זועק לשמיים שחסר מנהיג בקבוצה הזאת", אמרו שחקנים בקבוצה מהמושבה לאחר המשחק.

עמוס לוזון. (אמיר מאירי)
עמוס לוזון. (אמיר מאירי)

מי שלא אהב את התוצאה ונראה עצבני בסיום היה היו"ר אבי לוזון, שנכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "שיחקנו נגד קבוצה חלשה שהבקיעה רק ממצב נייח, במקום שאנחנו ניתן להם ארבע. אתם צריכים לקנוס את עצמכם על המשחק הזה".

בשבוע הבא יפגשו המלאבסים את בני סכנין לקרב היורדות הטריות, כאשר עידו דוידוב, שנעדר אמש עקב כאבים בשריר, צפוי לחזור לסגל. מי שייעדר הוא החלוץ תאי בריבו, שימריא ביום חמישי עם הנבחרת הצעירה לקזחסטן ואתמול זכה למעקב של מאמן הנבחרת, ניר לוין.

ליאל עבדה נפגע אמש בברכו ופונה מהמגרש על כסא גלגלים, אך לאחר מכן עזב את האצטדיון בכוחות עצמו. הקשר, שספג פגיעה חזקה, צפוי להיבדק ורק אז תתבצע הערכת מצב לגביו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי