חזרה למוטב: הפועל קטמון הפתיעה את בני סכנין עם 1:3

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | עדי אבישי

חניכיו של זיו אריה מחקו את ההפסד במחזור הפתיחה והפתיעו באצטדיון דוחא. שרון זיסו (2) כבש ראשון מהנקודה הלבנה, ו-וויליאם אגאדה הוסיף צמד משלו (17, 74). במקביל: הפועל פ"ת סיימה ב-0:1 נגד הפועל רמה"ש

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית ננעל היום (שני) לאחר שהושלמו שני משחקים. במוקד, בני סכנין לא הצליחה לשחזר את היכולת מהמחזור הראשון והפסידה 3:0 להפועל קטמון. במקביל, הפועל פתח תקווה של עמיר נוסבאום סיימה ב-0:1 דרמטי בביתה נגד הפועל רמת השרון.

בני סכנין – הפועל קטמון 3:1
לאחר המפלה במשחק הפתיחה נגד הפועל ראשון לציון, חניכיו של זיו אריה השיגו את התיקון באצטדיון דוחא, שרק אתמול קיבל את האישורים האחרונים לאירוח במהלך העונה. הקרח נשבר בהתמודדות כבר בדקה השנייה, כאשר אדיס צ'קול הוכשל ברחבה של סכנין, ושרון זיסו לא התבלבל מהנקודה הלבנה. 0:1 להפועל קטמון.

בדקה ה-17 היתרון של הקבוצה מהבירה הוכפל לאחר שפעם נוספת צ'קול היה מעורב ישיר, כאשר העביר כדור רוחב מדויק למרכז הרחבה, ומשם וויליאם אגאדה לא התקשה. 0:2 להפועל קטמון. זו לא הייתה המילה האחרונה של אגאדה במשחק, כאשר בדקה ה-74 החלוץ הניגרי השלים צמד וקבע והעניק לקבוצתו שלוש נקודות ראשונות. אוסאמה חלאיילה צימק בתוספת הזמן 1:3 להפועל קטמון בסיום.

הפועל פתח תקווה – הפועל רמת השרון 0:1
המלאבסים אירחו את חניכיו של נועם שוהם, ושני הצדדים רצו לרשום ניצחון ראשון לעונה, לאחר התיקו במחזור הראשון. המחצית הראשונה הייתה לגמרי בשליטה של המארחת, אך עוז פרץ לא הצליח לתרגם את ההזדמנות המצוינת אליה הגיע. מנגד, האורחת נותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם של החצי השני, לאחר שיוגב לרמן ראה בדקה ה-56 כרטיס אדום. לאחר הרבה דקות עצבניות, שער הניצחון המיוחל של פ"ת הגיע עמוק בדקה ה-94, כאשר עומר בוארון היה השחקן שהעניק ניצחון בכורה לקבוצתו. 0:1 להפועל פתח תקווה בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי