הפועל פ"ת גברה על אשקלון, קטמון חזרה מפיגור כפול בדרך ל-2:2

זיו אריה
זיו אריה | אודי ציטיאט

קבוצתו של זיו אריה חילצה נקודה נגד הפועל רמת גן בטדי, המלאבסים ניצחו 1:3 את חבורתו של מוטי איווניר ששקועה עמוק בתחתית. וגם: לוד כבר לא מושלמת וראשון לציון השיגה 0:1 על כפר קאסם

(גודל טקסט)
בצל פגרת הנבחרות, המחזור השלישי של הליגה הלאומית נפתח הערב (ראשון) עם חמישה משחקים כאשר במוקד ה-2:2 של קטמון נגד הפועל רמת גן. הפועל פתח תקווה השיגה 1:3 על הפועל אשקלון, רמת השרון הנחילה הפסד בכורה לבני לוד עם 1:3, הפועל עפולה ואחי נצרת נפרדו בתיקו 1:1 והפועל ראשון לציון גברה 0:1 על כפר קאסם.


הפועל קטמון – הפועל רמת גן 2:2
הקבוצה מהבירה קיוותה להשיג ניצחון שני ולהמשיך את המומנטום החיובי נגד חבורתו של בני בן זקן. אולם המאמן של רמת גן נזכר בימים טובים יותר בטדי והציג מחצית ראשונה נהדרת. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-20 אחרי שבעיטה של יהוידע כהן ננעצה בקורה ואל הריבאונד ניגש באווקה אשטה שקבע 0:1. בדקה ה-38 ג'וד נורו ניצל טעות בהגנה הקטמונית והכפיל את התוצאה. הקאמבק של קטמון התחיל בדקה ה-41 אחרי שער נהדר של ויליאם אגדה ובדקה ה-72 הראל שלום קבע את תוצאת המשחק וחילץ נקודה לקבוצתו של זיו אריה.


הפועל אשקלון – הפועל פתח תקווה 3:1
לאחר הניצחון בשבוע שעבר על בית"ר ת"א/בת-ים, הפועל אשקלון של מוטי איווניר רצתה להמשיך את הריצה הטובה בביתה נגד הפועל פתח תקווה החזקה. פתיחת המשחק הייתה בשליטת האורחים, אשר עלו ליתרון 0:1 בדקה התשיעית מבעיטה מדויקת אמדו סוקונה. המשחק התאזן בדקה ה-55 כאשר אוראל חורב נגח כדור חזק וקבע 1:1. השוויון במשחק החזיק דקה בדיוק כאשר רפאל בן איבגי ניסה להגביה כדור לרחבה אך מצא במקום זאת את הרשת. 1:2 להפועל פ"ת. בדקה ה-63 האורחת הכריעה את ההתמודדות, כאשר עומר בוארון כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק. 1:3 בסיום.


הפועל רמת השרון – בני לוד 1:3
מבין שתי הליגות הבכירות רק בני לוד שמרה על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים והיא קיוותה להמשיך במגמה, אבל היא רשמה הפסד ראשון העונה. רמת השרון עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-38 כאשר תומר ששונקר חטף כדור במרכז המגרש וסובב כדור אדיר לפינה הרחוקה. בדקה ה-75 רמת השרון קיבלה פנדל אליו נשלח גל צרויה שקבע 0:2. ארבע דקות לסיום ה-90 לוד הראתה סימני חיים עם שער מצמק של מוחמד אזברגה , אולם טל יגודייב קבע את תוצאת המשחק לאחר בישול נהדר של שמעון אבוחצירה.


תוצאות נוספות
כפר קאסם – הפועל ראשון לציון 1:0
אחרי עפולה – אחי נצרת 1:1





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי