פרסום ראשון: חלוץ מאנגולה נחת וצפוי לחתום במכבי פ"ת

אבנדרו ברנדאו (מימין)
אבנדרו ברנדאו (מימין) | MIGUEL RIOPA/AFP/Getty Images

לספורט1 נודע שברנדאו בן ה-28, שעזב את ליישוש מליגת המשנה בפורטוגל, הגיע ארצה ויצטרף לקבוצה של גיא לוזון אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. בעברו שיחק בנוער של מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תארח הערב (19:30) את בני סכנין לקרב היורדות לליגה הלאומית במסגרת המחזור השלישי, כשבינתיים, לספורט1 נודע לראשונה שהקבוצה קרובה לצירופו של הזר השני שלה: החלוץ האנגולי, המחזיק גם באזרחות הפורטוגלית, אבנדרו ברנדאו, שבעבר ייצג את הנבחרות הצעירות של הפורטוגל ולזכותו הופעה אחת במדי נבחרת אנגולה.

החלוץ בן ה-28 הינו שחקן חופשי, אחרי שחוזהו בליישוש מליגת המשנה בפורטוגל לא הוארך. הוא בעברו השתייך לקבוצות הצעירות של מנצ'סטר יונייטד ובנפיקה ובמלאבס מאמינים שהוא זה שיוכל לסייע לתאי בריבו בחוד ההתקפה. ברנדאו כבר נחת בארץ, כשהוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן, אם הכל יעבור כשורה, יחתום בקבוצה ויצטרף רשמית.  בעונה האחרונה הוא כבש ארבעה שערים ב-28 הופעות.

בחזרה לקראת המשחק הערב: המאמן גיא לוזון לא תרגל את ההרכב, אך צפוי לשמור על אותו הרכב כשישראל זגורי, שספג פגיעה בשריר הארבע ראשי עבר אולטרסאונד ובכל אופן ייעדר. צחי גיגי, שהושעה וחזר לאימונים, צפוי לבינתיים לחזור לסגל אך לא להיות ב-11 כשיוסי גינזבורג צפוי לפתוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי