בדקה ה-90: מכבי פ"ת חילצה 1:1 נגד סכנין בקרב היורדות

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

ג'אבר העלה את הקבוצה מהמגזר ליתרון בדקה ה-40 לאחר שער נהדר, אך עבדה מנע מהמלאבסים הפסד בכורה בלאומית. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים. וגם: אל-פאחם השיגה נקודה ראשונה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני), כשבמוקד התיקו 1:1 הדרמטי בין מכבי פתח תקווה ובני סכנין. העולה החדשה הפועל אום אל-פאחם השיגה את הנקודה הראשונה שלה העונה לאחר 0:0 על בית"ר תל אביב-בת ים, בעוד הפועל עכו רשמה ניצחון בכורה על חשבון הפועל נוף הגליל עם 0:1.

מכבי פתח תקווה – בני סכנין 1:1
עטאא ג'אבר העלה את הקבוצה מהמגזר ליתרון בדקה ה-40 לאחר שער נהדר. מנגד מכבי פ"ת חיפשה את השוויון, אך לצערה בדקה ה-73 מכבי פתח תקווה נותרה בעשרה שחקנים – אור בלוריאן הורחק בצהוב שני לאחר שהכשיל את מוטי מלכה. למרות זאת בדקה ה-88 גם סכנין קיבלה אדום לאחר שעלי אבו ריא קיבל צהוב שני לאחר הכשלה על לידור כהן. המארחת קיבלה תיאבון בעקבות ההרחקה והשיגה את השוויון בזכות שער דרמטי של ליאל עבדה הצעיר שמנע הפסד ראשון לקבוצתו.

הפועל אום אל פאחם – בית"ר תל אביב/בת ים 0:0
אחת העולות מליגה א' אמנם לא הצליחה למצוא את הרשת, אך לפחות הוציאה את הנקודה הראשונה שלה בליגה הלאומית. למרות המאזן הלא מעודד, הקבוצה מהמגזר לא במקום האחרון בטבלה, כיוון שהפועל אשקלון החלה את העונה עם מינוס 9. האורחים ניצבים במקום ה-12 בסיום המחזור.

הפועל עכו – הפועל נוף הגליל 0:1
לאחר שתי תוצאות התיקו בשני המחזורים הראשונים, הקבוצה הצפונית השיגה את ניצחונה הראשון העונה, בזכות שער של איתי מורנו בדקה ה-20. עכו ניצבת במקום השישי לאחר שישה מחזורים, נוף הגליל במקום ה-14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי