ראשל"צ שמרה על הפסגה, 0:3 למכבי פ"ת על בית"ר ת"א

סקציה נס ציונה משחק העלייה עופר טסלפפה
סקציה נס ציונה משחק העלייה עופר טסלפפה | דני מרון

הכתומים גברו 0:1 קטן על הפועל נוף הגליל משער קריטי של ממן. המלאבסים נהנו מיום מוצלח של בריבו ונצמדו לצמרת. בנוסף, הפועל עכו ניצחה 1:2 את בני סכנין בדקות הסיום. רמה"ש גברה 0:1 על מכבי אחי נצרת

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הלאומית נפתח היום (חמישי) עם חמישה משחקים כשבמוקד מכבי פתח תקווה רשמה ניצחון שני ברציפות וגברה 0:3 על בית"ר תל אביב/בת-ים ובכך שמרה על מאזן חסר הפסדים. במקביל, מוליכת הטבלה הפועל ראשון לציון ניצחה 0:1 קטן את הפועל נוף הגליל ושמרה על הפסגה.  הפועל עכו ניצחה 1:2 את בני סכנין בדקות הסיום . בנוסף: הפועל רמת השרון ניצחה 0:1 את מכבי אחי נצרת, 0:0 בין מ.ס. כפר קאסם – הפועל רמת גן.

מכבי פ"ת – בית"ר ת"א/בת-ים 0:3
גיא לוזון וחניכיו הציגו יכולת מרשימה מאוד באצטדיון המושבה והצליחו לשמור על המאזן חסר ההפסדים שלהם מתחילת העונה בליגה הלאומית. לאחר מחצית חסרת שערים, תאי בריבו שבר את הקרח בדקה ה-49 עם שער קליל. דקה בלבד חלפה ולידור כהן הכפיל את היתרון הכחול עם נגיחה מדויקת מכדור קרן. בדקה ה-64 בריבו השלים צמד בסטייל וקבע 0:3 למכבי פ"ת בסיום.

הפועל עכו – בני סכנין 1:2
דרבי צפוני מעניין נרשם באצטדיון בעכו כאשר המקומיים הגיעו לאחר הפסד להפועל ראשל"צ במחזור הודם, ואילו האורחת גברה על מ.ס. כפר קאסם. כבר בפתיחת המשחק לוח התוצאות השתנה לאחר שער מהיר של רז טוויזר מהפועל עכו. בדקה ה-42 מוטי מלכה כבש שבוע שני ברציפות והעניק שער שוויון חשוב לבני סכנין. בדקה ה-87 המלחמה של עכו השתלמה לה כאשר עיזת חלאילה המחליף מצא את הרשת מזווית קשה והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב. 1:2 בסיום.

חניכיו של אלי כהן רשמו ניצחון חשוב נגד בני סכנין (עדי אבישי)
חניכיו של אלי כהן רשמו ניצחון חשוב נגד בני סכנין (עדי אבישי)

הפועל ראשל"צ – הפועל נוף הגליל 0:1
הכתומים של עופר טסלפפה צלחו התמודדות מלאת עצבים נגד נוף הגליל. לאחר שהרבו להחמיץ במחצית הראשונה, האורחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-56, מה שהקל על מוליכת הטבלה להשיג שער יתרון חשוב. בארי אבובקאר שעלה רק בתחילת המחצית ביצע עבירה ברוטלית וירד לחדרי ההלבשה מוקדם מהצפוי. בדקה ה-70 מיקו ממן הצליח לדחוק כדור לרשת והעניק לקבוצתו את כל שלוש הנקודות ואת המקום הראשון בטבלה. 0:1 בסיום.

תוצאות נוספות:
הפועל רמה"ש – מכבי אחי נצרת 0:1

מ.ס. כפר קאסם – הפועל ר"ג 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי