כבשו את הפסגה: 0:2 למכבי על הפועל בדרבי של פתח תקווה

גיא לוזון
גיא לוזון | אריאל שלום

היורדת מליגת העל כבשה פעמיים במושבה במשחק שאליו הגיעה כאורחת וזינקה למקום הראשון בטבלה. שחקניו של גיא לוזון ניצלו היטב את הפסדה של המוליכה עד הערב, ראשון לציון, שנוצחה 3:2 בנצרת

(גודל טקסט)

המחזור השישי של הליגה הלאומית החל הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. במוקד, זה שבו אירחה הפועל פתח תקווה בדרבי העירוני את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה לקרב מסקרן. שחקניו של גיא לוזון ניצחו 0:2 ועלו למקום הראשון בטבלה. מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל ראשון לציון, פיגרה 2:0 וניצחה 2:3, הפסד שהוריד את הכתומים למקום השני בטבלה. בית"ר ת"א/בת ים פגשה במגרשה את מ.ס כפר קאסם, האורחים ניצחו 0:1, והשיגו את ניצחונם ראשון העונה.

הפועל פ"ת – מכבי פ"ת 2:0
המארחת הגיעה למשחק מהמקום השישי בטבלה, אחרי רצף של שני הפסדים, להפועל קטמון והפועל אום אל פאחם, וספגה הפסד שלישי רצוף. היריבה, היורדת מליגת העל, עלתה בעקבות ניצחונה למקום הראשון בטבלה והיא ללא הפסד מתחילת העונה. מכבי פ"ת עלתה ל-0:1 בדקה ה-61. כדור קרן שהוגבה מימין על ידי טוויטו, הגיע לראשו של לידור כהן שנגח חזק לפינת השער ופנימה. מוחמד סרסור כבש את השער השני בדקה ה-76, ובסיום 0:2 לקבוצתו של גיא לוזון.


מכבי אחי נצרת – הפועל ראשון לציון 2:3
המוליכה שהציגה מתחילת העונה כושר נהדר, כשבמאזנה ארבעה ניצחונות ותיקו אחד, ספגה הערב את הפסדה הראשון העונה וירדה למקום השני בטבלה הלאומית. היריבה לעומת זאת, פתחה את העונה בצורה מאוד לא משכנעת והיום השיגה ניצחון שני העונה, תוך שזינקה מהתחתית למקום השישי בטבלה. כבר בדקה השנייה עלתה ראשון לציון ליתרון 0:1 משער של עדן דהן. שחקן הרכש קלאודמיר פריירה קבע 0:2 בדקה ה-30. המארחת צימק ל-2:1 בדקה ה-43, משער של מוחמד חטיב שהשלים צמד פרטי בדקה ה-49 והשווה ל-2:2. איהם אבדאח הפך את התוצאה בדקה ה-61, והעניק למארחת את הניצחון – 2:3..


קלאודמיר. שער בכורה בראשל"צ והפסד בכורה העונה (דני מרון)

בית"ר ת"א/בת ים – מ.ס כפר קאסם 1:0
שתי הקבוצות הגיעו למשחק מהחלק התחתון של הטבלה. המארחת פתחה את העונה בצורה חלשה עם ניצחון בודד, בעוד האורחת, העולה החדשה, מנסה למצוא עצמה בליגה הלאומית והערב, היא ניצחה לראשונה העונה ו. אחמד דראושה כבש בדקה ה-19 והעלה את האורחים ליתרון 0:1, זאת הייתה גם תוצאת הסיום שהעניקה לאורחים שלוש נקודות יקרות ומקום עשירי בטבלה. המפסידה ירדה למקום ה-13.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי