לוזון לשחקנים לאחר הניצחון בדרבי: "כל אחד יקבל 2,000 שקל"

אבי לוזון
אבי לוזון | דני מרון

אופוריה במכבי פ"ת אחרי ה-0:2 במושבה: "הופתענו מהחולשה". גרינפלד ציין בדו"ח את העימות בין לוי לסרסור, השניים עשויים לעמוד לדין. בעקבות הקטטה ביציעים: המועדון שוקל הגשת תביעה. חדידה עשוי לחתום

(גודל טקסט)

חגיגות כמו שנרשמו בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקווה אמש (חמישי) לאחר הניצחון בדרבי 0:2 על הפועל, לא נרשמו אולי מאז הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים בעונה שעברה.

אפילו סלע מנדל, שנמצא שנים רבות ולא נוהג להיכנס לחדר ההלבשה, נכנס הפעם ולחץ את ידי השחקנים. גם היו"ר אבי לוזון נראה באופוריה והבטיח לשחקנים מענק של 2000 שקלים לכל אחד בעבור הניצחון. "אפילו אנחנו הופתענו מהחולשה של הפועל", אמרו במכבי. 

קשה למצוא שחקן שלא הציג אתמול משחק טוב: החל מצמד הבלמים עידן אדהנני ודניאל פלשר, המגן השמאלי דודי טוויטו שרושם כבר בישול חמישי וכמובן לידור כהן שנראה בלתי ניתן לעצירה. בנוגע לכהן, שחקן ההתקפה סובל מכאבים בגבו עליהם התלונן ויישלח לצילום MRI.

גם החלוץ אבנדרו ברנדאו פתח ורשם דקות בכורה לא רעות, כשבמועדון מאמינים שככל שייכנס לכושר יותר ויותר הוא יוכל לכבוש מספר דו-ספרתי של שערים. אך למרות הניצחון בדרבי והשיפור המשמעותי ביכולת, לספורט1 נודע שגיא חדידה, שחקנה של הפועל חיפה בעונה שעברה, אשר שוחרר מהמועדון, עשוי להצטרף לקבוצה.


נראה בכושר שיא, אבל יישלח לצילום MRI בעקבות הכאבים (אריאל שלום)

לצד הכדורגל והניצחון המשכנע נרשמו שתי תקריות לא נעימות בסיום: הראשונה, בין ברק לוי לאנשי פתח תקווה על כר הדשא והשנייה ביציעים. בדו"ח השופט אוראל גרינפלד צויין בסיום העימות בין שוער הפועל פ"ת לשחקני מכבי ובמיוחד מוחמד סרסור, כאשר על פי הדו"ח לוי תפס את סרסור בחולצתו, אך גם סרסור לא יצא נקי כשהגיב בתנועה מגונה לכיוון קהל אוהדי הפועל. בעקבות המקרה. השניים עשויים לעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

המקרה השני והיותר חמור, התרחש באיזור היציעים כאשר בין שני קהלי האוהדים התרחשה קטטה כאשר לטענת מכבי, הדבר החל במחדל כאשר קהל אוהדי הפועל פשוט פרץ ליציע האוהדים של מכבי, מה שגרם להתלקחות היצרים. במכבי מתכוונים לתבוע את הנוגעים בדבר, ויבדקו מי הגורם הרלוונטי – חברת האבטחה או הפועל פ"ת. "זו פשוט בושה שקהל האוהדים שלהם נכנס ליציע האוהדים שלנו. מישהו צריך יהיה לתת על כך את הדין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי