לאחר ההפסד: ניסן יחזקאל הציע להתפטר מבני סכנין

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | דני מרון

סערה בדוחא: בתום ה-2:1 נגד נוף הגליל, המאמן פנה לראשי המועדון בהצעה לפנות את מקומו, ההנהלה טרם השיבה. יובל נעים, שרון מימר וקובי רפואה מועמדים להחליפו. האוהדים התפרעו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

סערה גדולה בסכנין. לאחר ההפסד 2:1 המביך הערב (שישי) נגד עשרה שחקנים של הפועל נוף הגליל, המאמן ניסן יחזקאל פנה להנהלת המועדון, אשר בראשה עומד מוחמד אבו יונס והציע את התפטרותו. הבקשה של המאמן טרם נענתה מצד ההנהלה, ושמם של יובל נעים, קובי רפואה ושרון מימר עלה אם יעזוב.

יחזקאל, אשר שימש בעונה שעברה כעוזרו של ניר קלינגר בבית"ר ירושלים, הצהיר בפתיחת העונה כי הוא הגיע במטרה להיאבק על העלייה עם בני סכנין. בפועל, ההפסד היום היה השני ברציפות בליגה, ואפשר להוסיף עליו גם את ההפסד להפועל רמת גן בגמר גביע הטוטו רק ביום שני האחרון ולהבין את המומנטום הרע שעובר על הקבוצה.

במקביל, אוהדי הקבוצה זעמו מאוד בסיום המשחק וניסו לפרוץ את הגדרות שמסביב ליציע הכבוד באצטדיון דוחא על מנת להתקרב ליו"ר אבו יונס. כשעשו זאת, הטיחו בו לעזוב באופן מידי את המועדון. סיבה נוספת שעשויה להביא לסיום דרכו של יחזקאל בסכנין היא העובדה כי הוא נמצא ביחסים רעים עם כמה מהשחקנים הבכירים בסגל.

יחזקאל. יעזוב את בני סכנין לאחר שישה משחקים? (מאור אלקסלסי)
יחזקאל. יעזוב את בני סכנין לאחר שישה משחקים? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי