בודדה בצמרת: 1:3 למכבי פ"ת על לוד, 1:2 דרמטי לקטמון

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

שחקניו של גיא לוזון דוהרים בחזרה לליגת העל עם חמישה ניצחונות ושני תיקו, צמד לדור חוגי. הירושלמים עלו למקום השלישי אחרי הניצחון הביתי על עפולה. כפר קאסם שמטה 0:2 בדרך ל-2:2 מול הפועל פ"ת

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, המשחק שבו אירחה המוליכה מכבי פתח תקווה במושבה את קבוצת התחתית של בני לוד עם מאמנה החדש – ישן ערן קוליק. המלאבסים ניצחו 1:3 והתבססו בפסגה. מ.ס. כפר קאסם פגשה את הפועל פתח תקווה, הוליכה 0:2 וספגה שני שערי שוויון בתוך דקה בדרך ל-2:2.


הפועל קטמון אירחה בטדי את הפועל עפולה, וזכתה בניצחון דרמטי 1:2 שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה. הפועל נוף הגליל אירחה את הפועל רמת גן וגברה עליה 1:2 בדרך להימלטות מהתחתית. הפועל עכו אירחה בביתה נגד בית"ר תל אביב/בת ים, המשחק הסתיים ב-1:1.


מכבי פתח תקווה – בני לוד 1:3
מוליכת הטבלה אירחה את קבוצת התחתית שפיטרה את מאמנה אסי דומב. במקומו הגיע ערן קוליק שרשם הצלחה גדולה בעונה שעברה בלוד ועזב את הקבוצה בקיץ אחרי פציעה מוזרה במחנה האימונים. חילופי המאמנים לא עזרו לאורחת שנוצחה בפעם החמישית ברציפות. מנגד, הניצחון הביתי המשכנע של גיא לוזון וקבוצתו, מציב אותם בודדים בפסגה ללא הפסד, עם חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.



דור חוגי ומנהלו המקצועי עומר גולן. צמד שערים חשוב (האתר הרשמי של מכבי פ"ת)


דור חוגי העלה את מכבי פתח תקווה ל-0:1 בדקה ה-15 אחרי שנגח מתוך הרחבה כדור שהוגבה לעברו. בדקה ה-38  עלתה המארחת ל-0:2 ושוב היה זה דור חוגי שבעט חזק פנימה כדור מדויק שנשלח לעברו והשלים צמד פרטי. עידן אהדנני כבש את השלישי ברגל שמאל בדקה ה-59, אחרי כדור קרן של דודי טוויטו. לוד זכתה בדקה ה-70 בכדור עונשין מ-11 מטרים אחרי הכשלה ברחבה, בן בן יאיר בעט מהנקודה הלבנה חזק ופנימה וצימק ל-3:1.


מ. ס. כפר קאסם – הפועל פתח תקווה 2:2
כפר קאסם עלתה ליתרון בדקה ה-25. גיל סלם התמקם היטב ברחבה ונגח מדויק פנימה כדור שהוגבה לעברו. בדקה ה-65 בעט ירדן כהן כדור עוצמתי מחוץ לרחבה לרשת וקבע 0:2 למארחת. עומר בוארון כבש לאורחים בדקה ה-70 וצימק ל-2:1 וכעבור דקה אחת בלבד, כבשה פתח תקווה עוד שער, הפעם מרגלי ויטלי גנון והשוותה ל-2:2.


הפועל קטמון – הפועל עפולה 1:2
קטמון עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית. וויליאם אגדה עט על כדור שחזר מהמשקוף והמשיך אותו בנגיחה לרשת. עפולה השוותה בדקה ה-67 משער עצמי של אבי מלכה שניסה להרחיק והחדיר את הכדור לשערו. בדקה ה-88 הצליחה קטמון לכבוש שער ניצחון יקר מבעיטה אדירה של רוי מליקה שקבע 1:2 למארחת. הניצחון הדרמטי העלה את קטמון למקום השלישי בטבלה על חשבון הפועל ראשון לציון שלא שיחקה היום. עפולה נותרה שקועה עמוק בתחתית עם שתי נקודות בלבד משבעה משחקים. 



וויליאם אגדה. שער יתרון מוקדם (עדי אבישי)


הפועל נוף הגליל – הפועל רמת גן 1:2 
המארחת מתחתית הטבלה אירחה את קבוצתו של בני בן זקן ועלתה ליתרון 0:1 בדקה העשירית. יובל אבידור בעט תוך כדי ריצה חזק ומדויק מחוץ לרחבה לרשת ורץ להתחבק עם חבריו. רמת גן השוותה בדקה ה-40 אחרי שזכתה בפנדל מוצדק בעקבות הכשלה ברחבה. פאדי זידאן בעט מהנקודה הלבנה לרשת. בדקה ה-68 חזר היתרון למארחת משער שכבש ליעד אלמליח אחרי מסירה של גיא דיין. בעקבות שני ניצחונותיה הרצופים, ברחה נוף הגליל מהתחתית ועלתה למקום העשירי בטבלה.


הפועל עכו – בית"ר תל אביב/בת ים 1:1
האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-35, אחרי התקפה מתפרצת יפה, בסיומה הגיע הכדור אל אייל חן שהשתלט עליו ברחבה וכבש. המארחת השוותה בדקה ה-40, כשיניב מזרחי קיבל כדור מחוץ לרחבה ובעט מדויק לרשת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי