ראשון לציון ניצחה 0:2 את סכנין, אום אל פאחם שלישית

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

קבוצתו של עמוס לוזון גברה על הקבוצה מהמגזר שירדה למקום ה-12, בזכות שערים של דאבור ותרועה. העולה מליגה א' ניצחה 0:2 את רמת השרון. אשקלון עלתה מהמקום האחרון בזכות 2:4 על אחי נצרת

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של הליגה הלאומית ננעל הערב עם שלושה משחקים כשבמוקד הניצחון 0:2 של הפועל ראשון לציון על בני סכנין. אום אל פאחם כבר שלישית בזכות 0:2 על עירוני רמת השרון מוטי איווניר הוביל את הפועל אשקלון ל-2:4 גדול על האקסית אחי נצרת.

הפועל ראשון לציון – בני סכנין 0:2
אחרי שרשמה הפסד ראשון בליגה נגד אחי נצרת, קיוותה ראשון לציון לשוב למסלול הטבעי במשחק ביתי קשה נגד בני סכנין, שנמצאת בתקופה רעה מאוד. הכתומים יצאו לדרך חדשה על חשבונה של הקבוצה מהמגזר בזכות שערים של אנס דאבור כבש ראשון בדקה ה-34 ודניאל תרועה הכפיל בדקה ה-76 דולב בלולו הורחק בדקה ה-86, אך זה לא השפיע על תוצאת המשחק. בזכות הניצחון עלתה המארחת למקום השני, בעוד סכנין ירדה למקום ה-12.

הפועל אום אל פאחם – עירוני רמת השרון 0:2
הפועל אום אל פאחם ממשיכה ברצף החיובי ועלתה למקום השלישי לאחר שהשלימה ניצחון רביעי ברציפות על אחת המועמדות לעלות לליגת העל. דובב גבאי (14) ויונס ג'בארין (30) הבקיעו למנצחת ורמת השרון שהפסידה לראשונה אחרי ארבעה מחזורים ירדה למקום החמישי.

הפועל אשקלון – אחי נצרת 2:4
מוטי איווניר והפועל אשקלון עלו מהמקום האחרון ועל הדרך המאמן השיג ניצחון גדול על האקסית. הקבוצה הדרומית התפוצצה עם שלושה שערים מהירים של עוזיאל פרדו, (20) חוליו סזאר (25) ובן אל אדרי (28). אחי צימקה עם שני שערים, אך שתי דקות לסיום פרדו השלים צמד בדרך לניצחון רביעי העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי