לאומית: סכנין, ראשל"צ, קטמון, הפועל פ"ת ואום אל פאחם ניצחו

קפטן פ"ת רם לוי חוגג מהפך
קפטן פ"ת רם לוי חוגג מהפך | אודי ציטיאט

עם 19 נקודות, קבוצתו של עמוס לוזון במקום השני, ולה נקודה פחות ממכבי פ"ת של האח אבי לוזון. ניצחון חמישי רצוף לניר ברקוביץ, 0:1 באשקלון. המלאבסים ניצחו 1:3 את עכו, הירושלמים השיגו 0:2 ואלבז העניק 1:2

(גודל טקסט)
המחזור השמיני בליגה הלאומית הסתיים אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד עמד משחק הצמרת שבו אירחה הפועל רמת השרון את הפועל קטמון, האורחת ניצחה 0:2 והיא במקום הרביעי כשבמאזנה 16 נקודות. הפועל אשקלון ומוטי איווניר פגשו בביתם את הפועל אום אל פאחם ומאמנה ניר ברקוביץ', הלהיט של הליגה. האורחים ניצחו 0:1, ניצחון חמישי ברציפות והם במקום השלישי עם 16 נקודות.


הפועל ראשון לציון מהצמרת הגבוהה פגשה בחוץ את הפועל רמת גן, ניצחה 0:1 והתבססה במקום השני עם 19 נקודות, אחת פחות משל המוליכה מכבי פתח תקווה. מכבי אחי נצרת אירחה בעילוט את בני סכנין, היורדת מליגת העל זכתה בניצחון דרמטי בשיעור 1:2. הפועל פתח תקווה אירחה במושבה את הפועל עכו, פיגרה 1:0 וניצחה 1:3. 


הפועל רמת השרון – הפועל קטמון 2:0
הקבוצה מהבירה הגיעה לרמת השרון אחרי שלושה ניצחונות רצופים וזכתה ברביעי, רמת השרון שדהרה בצמרת, נעצרה במחזור שעבר כשנוצחה על ידי אום אל פאחם והיום ספגה הפסד שני רצוף. בדקה ה-31 עלתה האורחת ליתרון 0:1. סהר בנבנישתי שלח  כדור עומק גדול אל רוי מליקה, שהשתלט עליו, נכנס לרחבה והכניע את סהר חסון. בדקה ה-90 מתפרצת של קטמון, צ'קול מסר לוויליאם אגאדה ברחבה, וזה שלח את הכדור לרשת של רמת השרון, 0:2.



וויליאם אגאדה. עוד שער ועוד ניצחון (עדי אבישי)


הפועל אשקלון – הפועל אום אל פאחם 1:0
שחקניו של מוטי איווניר מהווים את אחת מהפתעות העונה והם בתחתית רק בגלל שפתחו את העונה עם מינוס תשע נקודות. היום הם ספגו הפסד בביתם מול העולה החדשה ומאמנה ניר ברקוביץ', שמדהימים את הליגה עם חמישה ניצחונות רצופים ומקום שלישי. בדקה ה-17 עלו האורחים ליתרון 0:1. ריף מסיקה בעט כדור חופשי נהדר לחיבורי הקורות של שער אשקלון וקבע את תוצאת המשחק. יגיל אוחנה מאשקלון הורחק בדקה ה-87.



ניר ברקוביץ' וראשי קבוצתו (הפייסבוק של הפועל אום אל פאחם)


הפועל רמת גן – הפועל ראשון לציון 1:0
כבר בדקה החמישית עלתה ראשון לציון ליתרון 0:1. עדן דהן קיבל כדור מאנס דאבור והמשיך בנגיחה לרשת. זה הספיק לקבוצתו של עמוס לוזון ללקט שלוש נקודות ולהתבסס במקום השני בטבלה, עם נקודה אחת פחות ממכבי פתח תקווה, קבוצתו של האח אבי לוזון.


הפועל פתח תקווה – הפועל עכו 1:3
אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, בהם רשמה שלושה הפסדים, הקבוצה ממלאבס רוצה להתאושש על חשבון הצפוניים שגם לא ניצחו בשני משחקים האחרונים. האורחים מעכו עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-23. וואהיב חביבאללה עלה לכדור שהוגבה מימין, ונגח לרשת. בדקה ה-35, השוותה המארחת ל-1:1. אמאדו סוקונה בעט נהדר כדור חופשי מ-25 מטרים, היישר לחיבורים של שער עכו.



סוקונה ורם לוי חוגגים מהפך במושבה (אודי ציטיאט)


פתח תקווה השלימה את המהפך בדקה ה-53 כשעלתה ל-1:2. כדור קרן הוגבה מימין על ידי בר ירוחם, רם לוי עלה מעל כולם ונגח פנימה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן כבש המחליף גל אסולין שער וקבע 1:3 שביסס את ניצחונה של הפועל פתח תקווה.


מכבי אחי נצרת – בני סכנין 2:1
בני סכנין שינתה את פניה אחרי שמאמנה ניסן יחזקאל התפטר ובהמשך עשה זאת גם המנכ"ל חאלד דוכי. מי שנכנס לנעלי המאמן הוא סלימאן אזברגה בניסיון לחלץ את הקבוצה ממצבה הקשה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-23, אחרי שנואף בזיע ניצל טעות בהגנת סכנין, פרץ לרחבה ובעט מול השוער פנימה בדקה ה-38, השוותה סכנין מהנקודה הלבנה, אחרי שסוהיל ארמלי הוכשל ברחבה. מוטי מלכה קיבל את ההזדמנות ובעט מ-11 מטרים פנימה. בדקה ה-90 אלי אלבז כבש בבעיטת יעף מארבעה מטרים והעניק לסכנין 1:2 יקר במשחק החוץ. 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי