דילמוני חתם בעפולה: "הגעתי לחלץ אותה מהתחתית"

חן דילמוני
חן דילמוני | הפועל כפ"ס

אחרי קיץ ארוך שכלל תביעות הדדיות עם הפועל חיפה עקב נידויו, ירד המגן לליגה הלאומית וכבר עבר בבקרה התקציבית. הבכורה תהיה במשחק הקרוב נגד כפר קאסם?

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

המגן חן דילמוני סוף סוף מצא קבוצה. כבר בשבוע שעבר דיווחנו על התקרבותו להפועל עפולה מהליגה הלאומית, והיום (רביעי) הוא חתם בקבוצה באופן רשמי, כבר עבר בבקרה התקציבית ועשוי להיכלל בסגל כבר מחר נגד מ.ס כפר קאסם.

כזכור, המגן עבר קיץ בעייתי מבחינתו כאשר בהפועל חיפה הפך ל'מנודה', משמע שלא הורשה להתאמן עם חבריו, לטענתו הושפל מספר פעמים ובאחד האימונים האישיים שנערכו לו כדי שלא יהיה לצד חבריו לקבוצה, הוא התעלף. רק אז בחר המגן לתקוף את הפועל חיפה באמצעות הרשת החברתית ובנוסף תבע את חיפה על הרעת תנאים, בעוד המועדון מנגד הגיש תביעת דיבה נגד השחקן.

כבר לפני חודש שוחרר רשמית המגן מהפועל חיפה והיה שחקן חופשי, ובמהלך התקופה ניהל את המשא ומתן מול עפולה שכאמור הגיע רק היום לכדי חתימה. דילמוני אמר לאחר שהמעבר הפך לרשמי: "הגעתי לקבוצה במטרה לחלצה מהתחתית. אני מניח שיהיה בסדר, כי מקומה של עפולה לא בתחתית לבטח עם המתקן כמו שיש שם. אני מאוד מקווה שהקבוצה תחלץ במהרה מהמקום האחרון".


דילמוני לאחר החתימה בעפולה (באדיבות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי