ראשל"צ גברה על הפועל פ"ת, ניצחון שביעי ברצף למכבי פ"ת

גיא לוזון
גיא לוזון | אריאל שלום

הקבוצה של טסלפפה הצהירה כוונת נגד המלאבסים עם 1:2 חשוב, בעזרת שערים יפים של ממן ודהן. חוגי, בריבו וברנדאו העניקו לגיא לוזון 0:3 חלק נגד הפועל אשקלון. רצף הניצחונות של בני סכנין נעצר אצל בית"ר ת"א

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה הלאומית ננעל אחר הצהריים (שישי) עם שבעה משחקים, כאשר במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה גברה 0:3 על הפועל אשקלון. הפועל ראשון לציון הצהבירה כוונת נגד הפועל פ"ת וניצחה 1:2. רצף הניצחונות של בני סכנין נעצר עם 1:1 אצל בית"ר ת"א. הפועל רמת השרון נפרדה בתיקו 1:1 ממ.ס. כפר קאסם, ואילו בני לוד נוצחה 3:1 על הפועל נוף הגליל.

הפועל אשקלון – מכבי פתח תקווה 3:0
לאחר שכבר הצליחה למחוק את מינוס הנקודות שהוטל עליה בפתיחת העונה, הפועל אשקלון חיפשה היום לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים. החניכים של מוטי איווניר פגשו את את מוליכת הליגה הלאומית מכבי פתח תקווה. על כר הדשא באצטדיון סלה הדרומי המלאבסים ידעו היטב כי מחכה לה יריבה קשה, אך הצליחו לעשות את העבודה. דור חוגי מצא את הרשת בדקה ה-19 לאחר מהלך אישי מבריק. בדקה ה-71 חוליו סזאר מאשקלון ראה כרטיס צהוב שני והורחק, ובכך אפשר לאורחת לנצח בקלות. בדקה ה-79 תאי בריבו קבע 0:2 לכחולים-לבנים, ושתי דקות לאחר מכן ברנדאו קבע את תוצאת המשחק.

הפועל פתח תקווה – הפועל ראשון לציון 2:1
הכתומים שפתחו את העונה בצורה פנטסטית, הצליחו למחוק את ההפסד מהמחזור שעבר עם ניצחון חוץ יקר מאוד אצל הפועל פתל תקווה. כבר בדקה ה-29 ראשל"צ הראתה את האיכות הגבוהה שקיימת בקבוצה של עופר טסלפפה, כשמיקו ממן חדר לרחבה עם דריבל מצוין, הטעה את השומר שלו, חלף על פני ברק לוי וגלגל לרשת החשופה. המארחת חזרה למשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשעוז פרץ עמד במקום הנכון לנצל טעות בהגנה האורחת ושלח כדור חד לרשת. בדקה ה-68 היתרון חזר פעם נוספת להפועל ראשון לציון, כשגיל יצחק מצא את עדן דהן, שדהר עד לרשת של פ"ת.

בית"ר תל אביב/בת-ים – בני סכנין 1:1
מאז מינוי של סולימאן אזברגה למאמן בני סכנין, הקבוצה רשמה שני ניצחונות רצופים ויצאה מהתקופה הקשה שחוותה בעידן ניסן יחזקאל. במחזור היום פגשו האדומים את בית"ר ת"א, ובדקה ה-22 עלתה ליתרון בהתמודדות משער נפלא של מהראן ראדי. בדקה ה-39 המארחת חזרה בגדול למשחק, כאשר השוער דניאל פרץ ניגש לנקודה הלבנה ואיזן את לוח התוצאות. לאחר מכן השוער קיבל הזדמנות נהדרת להשלים צמד מהנקודה הלבנה, אך נהדף על ידי מחמוד קנדיל.

ראדי. כבש לזכות סכנין את שער היתרון (דני מרון)
ראדי. כבש לזכות סכנין את שער היתרון (דני מרון)

הפועל רמת השרון – מ.ס כפר קאסם 1:1
שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן זהה של 13 נקודות. רמת השרון עדיין מחפשת את דרכה בליגה והיום היא אירחה את העולה החדשה, קבוצתו של תומר קשטן לקרב מעניין. כבר בדקה התשיעית עלתה המארחת ליתרון 0:1 אחרי ששמעון אבוחצירה בעט מדויק פנימה כדור עונשין מ-11 מטרים שבו זכתה קבוצתו. בדקה ה-89 בעט סמאח מרעב כדור אדיר לקורת שער רמת השרון, מור פדידה עט על הריבאונד, נגח פנימה והשווה ל-1:1 בדרך לחלוקת נקודות. כפר קאסם נותרה במקום החמישי בטבלה, רמת השרון מדורגת שישית.

בני לוד – הפועל נוף הגליל 4:1
לוד רשמה אחר הצהריים את הפסדה השמיני ברציפות והפעם ספגה רביעייה בביתה, עם מאמנה רז משולם על הקווים שהחליף את ערן קוליק שהתפטר. נוף הגליל מתאוששת אט אט מפתיחת עונה חלשה והניצחון בלוד העלה את קבוצתו של איתי מרדכי למקום העשירי בטבלה. לוד שקועה עמוק במקום ה-14 עם שש נקודות בלבד אותן השיגה בשני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה של העונה והיא כבר ספגה 29 שערי חובה.

בדקה ה-31 זכתה נוף הגליל בכדור עונשין מ-11 מטרים, גיא דיין ניגש אל הנקודה הלבנה ובעט מדויק פנימה, 0:1 לאורחים. בדקה ה-38 כבר 0:2 לנוף הגליל. תומר סוויסה התנהל עם כדור ומסף הרחבה שחרר כדור חזק ומדויק פנימה. לוד הרימה ידיים ובדקה ה-43, 0:3 לאורחים. גיא דיין שלח כדור נהדר לעברו של יובל אבידור שמתוך הרבה כבש את השער השלישי. גל ספיר כבש שער מצמק ללוד בדקה ה-75 וקבע 3:1. בתוך תוספת הזמן, 1:4 גדול לאורחת משער עצמי של גל ספיר.

טסלפפה. ניצח את הפועל פ
טסלפפה. ניצח את הפועל פ"ת עם קבוצתו (דני מרון)

תוצאות נוספות
מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן 1:1
לאחי נצרת: עלי חטיב ( 38 בפנדל), לרמת גן: אסי גומה (67)

הפועל עפולה – הפועל עכו 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי