Sport1 Banner

שלושער לגיל יצחק נגד לוד, סכנין סחטה תיקו נגד הפועל פ"ת

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

החלוץ הצטיין ב-0:4 של הכתומים, מיקו ממן הוסיף שער משלו והעלה את ראשל"צ למקום השני. המלאבסים כבר היו בדרך לניצחון יוקרתי באצטדיון דוחא, אבל שער של אלי אלבז בדקה ה-98 קבע חלוקת נקודות

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד בני סכנין והפועל פתח תקווה נפרדו ב-1:1 דרמטי באצטדיון דוחא, כשאלי אלבז כבש שער שוויון עמוק בתוך תוספת הזמן. במקביל, הפועל ראשון לציון ניצחה 0:4 את בני לוד בהופעת ענק של גיל יצחק. הפועל עפולה המשיכה את הפתיחה הרעה והפסידה להפועל נוף הגליל.

בני סכנין – הפועל פתח תקווה 1:1
המלאבסים, אשר לא רשמו ניצחון בשני המשחקים האחרונים יצאו למשחק לא פשוט נגד הקבוצה של סולימאן אזברגה, ולא הצליחהגם הפעם להשיג שלוש נקודות חשובות. לאחר פתיחה שקולה מאוד, בדקה ה-13 נשבר הקרח במשחק, כאשר פ"ת עלתה ליתרון לאחר מהלך יפהפה – בר איבגי ראה את בר ירוחם פורץ למרכז הרחבה, הקפיץ כדור מעל ההגנה, והאחרון מצא את הרשת עם ראשו.

לקראת הירידה להפסקה האורחים נאלצו להישאר עם שחקן אחד פחות, כאשר יוסף עוואדי ראה כרטיס צהוב שני. השחקנים של סכנין לא הצליחו לנצח את היתרון המספרי עד תוספת הזמן, בה אלי אלבז כבש שער מאוחר מאוד וקבע חלוקת נקודות בהתמודדות.

אבו יונס. בני סכנין שלו סחטה נקודה דרמטית מאוד (דני מרון)
אבו יונס. בני סכנין שלו סחטה נקודה דרמטית מאוד (דני מרון)

הפועל ראשון לציון – בני לוד 0:4
לאחר שהפסידה את המקום השני להפועל קטמון, הכתומים של עופר טסלפפה עלו לכר הדשא הביתי בידיעה כי הם חייבים להמשיך את היכולת מהמחזור הקודם נגד הפועל פ"ת ולרשום ניצחון נגד בני לוד, אשר עד כה חווה עונה נוראית, ולקראת המשחק הערב מינתה את עדנאן וואחידי למאמנה.

בדקה ה-38 של המשחק המופע של גיל יצחק התחיל – החלוץ שחזר ממכבי חיפה הצליח למצוא את הרשת ולהעניק יתרון למארחת, לאחר בישול מבריק של אנס דאבור, שהשאיר מאחוריו שלושה שחקנים במהלך פריצה מסחררת. בדקה ה-53 יצחק הכפיל את היתרון, פעם נוספת אחרי מסירה שקיבל מדאבור. השלושער הקסום של החלוץ הושלם עם הדקה ה-62, ואילו בדקה ה-74 מיקו ממן נצטרף לחגיגה וקבע את תוצאת המשחק.

מופע של איש אחד. יצחק הבריק במדי הכתומים (אריאל שלום)
מופע של איש אחד. יצחק הבריק במדי הכתומים (אריאל שלום)

הפועל נוף הגליל – הפועל עפולה 0:1
פתיחת העונה המזעזעת של עפולה המשיכה שבוע נוסף, כאשר נועלת הטבלה נחלה הפסד גם בדרבי הצפוני בנוף הגליל. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, ים כהן דאג בדקה ה-53 לכבוש את השער המכריע של המשחק, כאשר השתלט מצוין על כדור מצד ימין ומצא את הפינה החשופה. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי