לוזון: "הגיע לנו לפחות עוד פנדל אחד". חדידה: "התפרצות רגשות"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פתח תקווה אחרי ה-1:1 נגד הפועל קטמון: "צריך לשמור על אותה יציבות ואותו קצב, היום זה לא קרה ולכן זו התוצאה". הקשר שכבש שער בכורה במדי המוליכה: "רוצים לנצח כל יריבה וזה לא חשוב איפה ואיך"

(גודל טקסט)
רצף הניצחונות של הפועל קטמון (שבעה) ומכבי פתח תקווה (שמונה) נעצר הערב (שני) עם 1:1 באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-12 בליגה הלאומית. גל מאיו העלה את המארחת ליתרון מהיר (3) בכדור חופשי נפלא, אך שער בכורה של גיא חדידה (78) לאחר כדור עומק גדול של עידו דוידוב מנע מגיא לוזון הפסד ראשון העונה. בין לבין היה זה תאי בריבו שפספס הזדמנות פז כשהחמיץ ברשלנות מהנקודה הלבנה (57).


לוזון אמר בסיום: "היינו יותר קרובים לנצח. המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה אבל במחצית השנייה כבר כבשנו, החמצנו פנדל וגם היה לדודי טוויטו מצב של מאה אחוז. הגיע לנו לפחות עוד פנדל אחד. היינו קבוצה אחרת בחצי השני: שלטנו, סיכנו והיינו טובים מהיריבה. חבל שלא התחלנו ככה, אבל זה בסדר. בסופו של דבר מדובר במשחק חוץ מול קבוצה טובה. חזרנו מפיגור וגם זה בסדר. אקח איתי את החצי השני שהיה טוב בהרבה, זה צריך ללמוד אותנו לקח: אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשחק רק במשך פרק זמן מסוים. צריך לשמור על אותה יציבות ואותו קצב, היום זה לא קרה ולכן זו התוצאה".


על בריבו שהחמיץ פנדל בצורה רשלנית והוחלף: "רציתי להחליף את תאי ללא קשר לבעיטת עונשין, אני לא אוציא שחקן בגלל שער או החמצה". על כך שלידור כהן התחיל את המשחק על הספסל: "הוא חזר אחרי פציעה ארוכה מאוד. הוא נפצע בדרבי במחזור השישי ורק עכשיו הוא חוזר. הוא עדיין לא בשיא הכושר ואני מקווה שאחרי הפגרה נוכל לקבל אותו בכל משחק".



מייחל לחזרתו של לידור כהן. גיא לוזון (אודי ציטיאט)


גיא חדידה הוסיף: "אין כיף כמו להבקיע שער, אני חושב שראו את התפרצות הרגשות. הלך לי קשה מבחינה אישית, אבל זה לא חשוב מי מבקיע. רצינו לנצח, אך בהתחשב באיך שהמשחק התפתח גם תיקו זו תוצאה לא רעה. הייתי חייב להבקיע לפחות עוד שער או שניים, אבל גם גול אחד זו התחלה. העיקר שהקבוצה תבקיע ותנצח. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורוצים לנצח כל יריבה וזה לא חשוב איפה ואיך. אנחנו צריכים לשחק בקצב אחר מהליגה הזו ונצטרך להראות את זה יותר".


שיתוף הפעולה בינו לבין דוידוב: "אנחנו חברים מגיל קטן, למדנו ביחד בבית הספר, יש הבנה שאפשר להגיד שהיא סוג של עיוורת. המטרה שלנו היא די ברורה ואני מנסה להביא ניסיון. אמנם אני רק בן 24, אבל שיחקתי בליגה בכירה ואני מנסה להביא את זה לידי ביטוי. יש פה ילדים מאוד מוכשרים ואני מנסה לתרום להם מהניסיון שלי".


זיו אריה, מאמן קטמון, סיכם: "אני לא חושב שהמשחק היה בידיים שלנו, תיקו משקף. מכבי פתח תקווה קבוצה מאוד איכותית. לא יודע מה יהיה עוד שלוש ארבע שנים, אבל נכון להיום פתח תקווה יותר איכותית מאיתנו. רצינו לשחק טוב יותר. אי אפשר להתגונן כל הזמן, אנחנו צריכים לנסות להיות טובים יותר בהתקפה. קיבלנו את הגול מאוחר אז אולי זה קצת פספוס, אבל אנחנו פה בשביל ללמוד. יש לי קבוצה צעירה עם ילדים שעושים עבודה נהדרת. הם באים ללמוד בכל אימון, לא מקשיבים לרעשי רקע ועובדים קשה".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי