ביה הרשים במשחק האימון, בפתח תקווה טרם שינו את ההחלטה

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | אודי ציטיאט

הקשר ששולב מול הפועל ת"א למרות שאינו נמצא בתוכניות המקצועיות הפתיע כחלוץ, המאמן גיא לוזון יצטרך להכריע אם להשיבו לסגל. בריבו ישוב להתאמן עם הקבוצה ביום רביעי וספק אם יפתח בהרכב נגד אחי נצרת בשישי

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה שבו אמש (ראשון) לאימונים לקראת החזרה למשחקי הליגה הלאומית, כאשר ביום שישי תארח הקבוצה את מכבי אחי נצרת ותנסה להמשיך ולבסס את מקומה בפסגת הטבלה.

הניצחון ביום שישי על הפועל ת"א במשחק האימון הותיר תחושות טובות במועדון, כאשר ההפתעה הגיעה מכיוונו של הקשר ג'ופרי ביה, שלמרות שנמסר לו שאינו בתוכניות המקצועיות שותף במשחק ושולב כחלוץ. בפתח תקווה סיפרו כי התרשמו מאוד מיכולתו המפתיעה, אך כרגע עדיין לא שינו את דעתם בצורה חד משמעית לגבי שחרורו. כעת יצטרך המאמן גיא לוזון, שהיה גם זה שלחץ להביאו, לקבל החלטה אם ומתי להחזירו לתוכנית המקצועית.

ביה עצמו מסרב לעזוב ולוותר על חוזהו, ובינתיים נסע לסידורים אישיים ונעדר מהאימון אמש, כאשר הוא צפוי לחזור לאימונים עם יתר חבריו במהלך השבוע הקרוב.

בריבו. ניצל את הזמן לסידורים אישיים (אודי ציטיאט)
בריבו. ניצל את הזמן לסידורים אישיים (אודי ציטיאט)

החלוץ תאי בריבו, שהצטרף למסע הנבחרת הצעירה במשחקים נגד מונטנגרו וספרד, נסע לסידורים אישיים ויחזור להתאמן עם הקבוצה בימים רביעי וחמישי, כשכרגע טרם ברור אם יפתח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי