עימות מילולי בין אבי לוזון לעלי חטיב: "אני לא רואה אותך ממטר"

אבי לוזון
אבי לוזון | bola studio

אחרי ה-0:2 של מכבי פתח תקווה על מכבי אחי נצרת, העניינים בין יושב הראש לקשר התחממו. גיא לוזון: "ניצחון מאוד משמעותי, הקבוצה שלנו חזקה יותר מכל דבר שקורה תוך כדי תנועה"

(גודל טקסט)
עימות מילולי נרשם היום (שישי) לאחר ניצחונה של מכבי פתח תקווה 0:2 על מכבי אחי נצרת במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הלאומית, כאשר יושב ראש המועדון אבי לוזון סינן לעברו של עלי חטיב: "רק פרובוקציות אתה יודע" והקשר מיהר להשיב: "אני לא רואה אותך ממטר".


אז מהיכן הדם הרע בין השניים? אי שם בעונת 2011/12, כזכור, פרצה מהומה במהלך משחק בין מכבי פתח תקווה להפועל חיפה, בה שיחק באותו זמן חטיב, כאשר המשחק פוצץ בעקבות אותה תגרה וממאזנה של פתח תקווה הופחתו שלוש נקודות, צעד שבסופו של דבר הוביל את הקבוצה לירידת ליגה.


"מגיע שאפו גדול לשחקנים ולקבוצה. לשחק במשך 90 דקות בעשרה שחקנים, לנצח 0:2 ולהראות עליונות על היריבה", החמיא המאמן גיא לוזון לשחקניו. "מה שקורה איתנו השנה לא מקרי. אנחנו עובדים מאוד קשה והשחקנים נסחטים בכל אימון. גם כשהיינו בעשרה שחקנים פה וגם בעפולה גילינו עליונות. זה ניצחון מאוד משמעותי. אחי לקחה נקודות מקבוצות טובות ממנה".


ההרחקה של אבנדרו: "ממש לא אהבתי את ההחלטה. גם אם הוא פגע בבלם, זה היה בשוגג. הוא לא ראה אותו בכלל. זה לא מצדיק אדום אבל הקבוצה שלנו השנה חזקה יותר מכל דבר אחר שקורה תוך כדי משחק אז כל הקרדיט לנו".


המומנטום של קבוצתו: "אני חושב שקבוצה בריאה היא קבוצה מחויבת ואנחנו מחויבים בכל משחק ובכל דקה. אנחנו קבוצה צנועה שאף פעם לא באה שאננה או עם חשיבות עצמית וזה גם ה-DNA של מכבי פתח תקווה. אנחנו חוזרים בגדול העונה".

 
יש לו ממה להיות מרוצה. גיא לוזון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי