לידור כהן נפצע בקרסול, עשוי להיעדר מספר שבועות

לידור כהן
לידור כהן | אודי ציטיאט

בצילום שעבר התגלה נקע שישבית אותו לכל הפחות מהמשחק נגד עכו, מאמצים להכשירו לקראת ק"ש בגביע. בעקבות התוצאות הרעות בנוער: סודריקוב הצטרף במקום קובינה, הגעת גלוידמן מתעכבת

(גודל טקסט)

מכה למכבי פתח תקווה: שחקן ההתקפה לידור כהן, נפצע אתמול (שלישי) באימון באיזור הקרסול ולאחר צילום שעבר נמצא כי הוא סובל מנקע קל בקרסולו אשר עלול להשביתו למספר שבועות.

כהן, שנמצא בכושר טוב, כבש ובישל במשחק האחרון, עשוי להיעדר תקופה של בין שבוע לשלושה ובכל מקרה צפוי להיעדר ממשחק החוץ בליגה ביום שני נגד הפועל עכו. בפ"ת ינסו לעשות מאמצים להכשירו לקראת משחק הגביע ביום שישי הבא שייערך מול הפועל קריית שמונה.

בתוך כך, האכזבה מהתוצאות של קבוצת הנוער בליגה עשתה את שלה ושחקן ההתקפה אוסו ננה קובינה שוחרר ומי שיצטרף במקומו יהיה החלוץ הרוסי ניקיטה סודריקוב. סודריקוב, בוגר קבוצת ספרטק מוסקבה, ינסה לחזק את הקבוצה של תמיר ונאור לוזון.

בינתיים, הגעתו של הבלם היהודי ניקיטה גלוידמן מתעכבת. השחקן, אשר היה מיועד להגיע בחודש ינואר ולהצטרף, עיכב את הגעתו וזאת בשל סיבות אישיות הקשורות למשפחתו. במחלקת הנוער נמצאים בקשר רציף עם הבלם ומקווים שבכל זאת הוא יוכל להצטרף בהקדם האפשרי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי