אולהה ערך אימון ראשון: "רק שלא יהיה כאן מקרה קיירמה נוסף"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | הפועל תל אביב

בהפועל ת"א מעלים ספקות לגבי הניגרי שהצטרף לסגל: "להחתים חלוץ מוויאטנאם לחוזה ארוך טווח זה הימור לא מובן". דמארי, דגני ואינברום חזרו לאימונים. המחאה תימשך לפני המשחק נגד קטמון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בדיוק כמו בשנה שעברה, הפועל תל אביב תפתח מחר (ראשון, 19:30) את משחקי הגביע נגד הפועל קטמון מהליגה הלאומית, אז ניצחו האדומים 1:2 בטדי והפעם המשחק ייערך בבלומפילד. שחקנים בקבוצה נזכרו כי משחק ההכנה הראשון בעידן ניסו אביטן היה מול הירושלמים וסיפרו: "משם התחיל כל הסיפור, הפסדנו ומשם המשיך הרצף ממשחקי גביע הטוטו והליגה"

במקביל להכנות למשחק, המועדון מתמודד מול מחאות האהודים שדורשים לארבעת הבעלים למכור את המועדון לאדם עמיד שיחזיר אותם לצמרת. מחר תמשיך המחאה לפני המשחק נגד קטמון כאשר בעלי מנויים לא ייכנסו לאצטדיון ויראו את המשחק במקום הנמצא בסמוך לאצטדיון.

מי שערך אימון בכורה במדים האדומים היה חלוץ הרכש הניגרי מייקל אולהה מסונג לאם הווייטנאמית. אולהה לא התאמן קרוב לחודשיים והוא כזכור הוחתם בתקופתו של ניסו אביטן. אם ניר קלינגר יהיה מעוניין להשאירו, הוא יוכל להשתמש בו החל מה-8 בינואר. 


מוטב מאוחר מאשר אף פעם. אימון בכורה לאולהה במדים האדומים (הפועל תל אביב, רשמי)


(הפועל תל אביב, רשמי)

בסביבת המועדון תהו: "יהיה מעניין לראות את החלוץ שכל כך התעקשו עליו והיו מוכנים לשלם פיצוי של 100 דולר עבור שחרורו המוקדם. להביא חלוץ מהליגה בוויאטנאם על חוזה ארוך טווח זה הימור מקצועי לא מובן. רק שלא יהיה כאן מקרה פרנסיס קיירמה נוסף".

בהפועל תל אביב מבטיחים כי בחודש ינואר הסגל יעבור שינוי משמעותי, עליו עובדים נציג בעלים משה סיני והמאמן ניר קלינגר. בינתיים ממתינים לשחרורם של דמבה קמארה, פרנסיס קיירמה וסטפן ספירובסקי להם מחפשים סוכניהם מועדונים חלופיים. עירוני ראשון לציון מעוניינת לרכוש את שחקן האגף מוטי ברשצקי.

בנוסף, בקבוצה מצפים לסגור בתחילת השבוע הבא עם הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס מולו מתנהל מו"מ מתקדם ובמקביל פועלים לצרף את המגן עומרי בן הרוש מלוקרן.


"רק שלא יהיה כאן מקרה פרנסיס קיירמה נוסף" (אריאל שלום)

מבחינה מקצועית, מאור בוזגלו עדיין לא החלים ויהיה מחוץ לסגל של הפועל תל אביב. אוראל דגני עומר דמארי עידן כהן ואור אינברום חזרו להתאמן עם הקבוצה. מחר יקבע מי מבין הזרים קיירמה קמארה וספירובסקי יהיו בסגל. מי שאמורים לקבל הזדמנויות נוספות הם דני גרופר, שי כהן עומר דמארי ושי אייזן.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי (אריק ינקו) , איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, שי אייזן, ניר לקס, אור אינברום, עומרי אלטמן, עומר דמארי.


אור אינברום. חזר להתאמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי