מאבק צמוד: 0:1 להפועל קטמון אצל הפועל ראשון לציון

שחקני הפועל קטמון חוגגים
שחקני הפועל קטמון חוגגים | דני מרון

אחרי שהפסידו לבית"ר ירושלים בגביע, הכתומים נוצחו פעם נוספת על ידי יריבה מהבירה, כאשר שער מבריק של דניאל גרץ אחרי ארבע דקות בלבד הכריע את המשחק וקבע שתי נקודות הפרש בלבד בין הצדדים

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה הלאומית ננעל הערב (רביעי) עם משחק צמרת אדיר, בו הפועל קטמון גברה 0:1 על הפועל ראשון לציון, ובכך פתחה לגמרי את המאבק על המקום השני בטבלה. למעשה, המשחק הוכרע כבר אחרי ארבע דקות, כאשר דניאל גרץ סיפק בעיטה אדירה למשקוף ופנימה ממרחק.

החניכים של עופר טסלפפה שיחקו רק ביום ראשון האחרון נגד יריבה מהבירה, אז הם הפסידו 5:0 לבית"ר ירושלים בגביע המדינה. הסיפור הערב היה מעט שונה, כאשר ראשל"צ הגיעה פייבוריטית למשחק, אך ידעה כי מולה עומדת משוכה קשה מאוד.

מצידה של קטמון, אחרי ההדחה גביע המדינה נגד הפועל תל אביב בהארכה, נראה שהעייפות לא שיחקה חלק. השחקנים של זיו אריה ידעו היטב כי ניצחון יקרב אותם עד כדי שתי נקודות בלבד מיריבתם, ויהווה צעד משמעותי במסע לליגת העל.


אריה. ניצחון חשוב מאוד של קטמון שלו (אריאל שלום)

אחרי הניצחון האדיר של הירושלמים, בעוד חמישה ימים בדיוק הם יחזרו הביתה ויארחו את בני סכנין, למשחק שהוא לא פחות קשה מקודמו. מנגד, הפועל ראשל"צ תתארח אצל מוליכת הליגה הלאומית מכבי פתח תקווה, במשחק בו היא יכולה לאבד את המקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי