ראשל"צ הושפלה מול מכבי פ"ת אך נהנתה ממעידה של קטמון

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

חדידה (40 בפנדל ו-59), עבדה (59) וברנדאו (74) העניקו ללוזון 0:4 ענק ופתחו הפרש של תשע נקודות מהירושלמים, שספגו שער מאוחר ממוגרבי וסיימו רק ב-1:1 מול בני סכנין. 0:2 להפועל ר"ג על אום אל פאחם

(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושת המשחקים האחרונים, כשבמוקד מכבי פתח תקווה פירקה 0:4 את הפועל ראשון לציון בקרב צמרת באצטדיון המושבה, נותרה בלתי מנוצחת והמשיכה את מסע החזרה המרשים שלה לליגת העל. מי שלא ניצלה את ההפסד הצורם של הקבוצה מעיר היין היא הפועל קטמון, שהייתה יכולה לטפס למקום השני על חשבונה אך ספגה שער מאוחר וסיימה רק ב-1:1 ביתי מול בני סכנין. במפגש נוסף, הפועל אום אל פאחם נוצחה בביתה 2:0 על ידי הפועל רמת גן, שכבשה פעמיים עמוק בתוך תוספת הזמן.

מכבי פתח תקווה – הפועל ראשון לציון 0:4

אם משום מה מישהו מכם היה זקוק להוכחה נוספת לגבי העליונות המוחלטת של מכבי פתח תקווה על הליגה הלאומית, הוא קיבל אותה הערב באצטדיון המושבה עם ניצחון מהדהד של הראשונה בטבלה על סגניתה. הסכר נפרץ בזכות מי אם לא דור חוגי הנפלא, שהוכשל ברחבה אחרי פריצה מסחררת (40) וגיא חדידה בעט את הפנדל לחיבורים. ליאל עבדה בן ה-18 הכפיל (59) עם החמישי שלו העונה בליגה, חדידה השלים צמד כעבור שתי דקות לאחר בישול של חוגי ואת תוצאת המשחק קבע ברנדאו שהכניע מקרוב את מתן עמבר (74) ונתן את האות לחגיגות.

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות במסגרת הליגה, מכבי פתח תקווה חזרה למסלול הניצחונות בצורה הכי מרשימה שיכולה להיות ועל הדרך גם הגדילה את הפער מהמקום השלישי ללא פחות מתשע נקודות. במחזור הקרוב (שני ב-19:00) תצא החבורה של גיא לוזון למשחק חוץ בדוחא מול בני סכנין ותקווה לצאת עם ידה העליונה בקרב היורדות. מנגד, ראשון לציון ספגה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות וכאמור שמרה על המקום השני רק בזכות איבוד הנקודות של קטמון, כאשר הפער ביניהן עומד כעת על נקודה. הקבוצה מעיר היין תנסה להתאושש כבר בעוד ארבעה ימים (שישי ב-15:00) מול מועדון ספורט כפר קאסם.


גדולים על הליגה הלאומית. שחקני מכבי פתח תקווה (אודי ציטיאט)

הפועל קטמון – בני סכנין 1:1
שרון זיסו – עם החמישי שלו העונה בליגה הלאומית – השתחרר מהשומר שלו בצורה טובה והבקיע בבעיטה חדה (54), אך פיראס מוגרבי איזן (87) והותיר את הפועל קטמון במקום השלישי בטבלה. במחזור הקרוב (שישי ב-15:00) יתארחו הירושלמים אצל הפועל רמת גן בתקווה לשוב למסלול הניצחונות ואילו בני סכנין טיפסה למקום השביעי עם 23 נקודות והיא תנסה להמשיך להתקרב אל חבורת הצמרת מול לא אחרת מאשר המוליכה העוצמתית מכבי פתח תקווה.

תוצאה נוספת

הפועל אום אל פאחם – הפועל רמת גן 2:0
כבשו לרמת גן: מור נעמן (94) ועדן הרשקוביץ (96)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי