במכבי פ"ת מוכנים לפרוס את התשלום על קופר

אבי לוזון
אבי לוזון | אודי ציטיאט

בקבוצה מודעים להתעניינות מהפועל ת"א. שביעות רצון מהניצחון על ראשל"צ: "יכולים לשחק בליגת העל ולהיאבק על מקום בפלייאוף עליון". מוסא מאזו זוכה להתעניינות לקראת העונה הבאה, גיגי סובל ממתיחה בכף רגלו

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה שבעי רצון לאחר הניצחון המרשים 0:4 על סגנית מוליכת הטבלה הפועל ראשון לציון ביום שני האחרון, כאשר המלאבסים עשו צעד נוסף לעבר העפלה לליגת העל בסוף העונה. "בכושר הנוכחי, הקבוצה הזאת יכולה להיאבק בליגת העל ואפילו להיאבק על מקום בפלייאוף העליון" אמרו במועדון. "צריך לזכור שאם היינו משחקים בליגת העל, גם היו לנו כמה זרים ובכלל היינו טובים יותר".

במועדון סיפרו שלאור היכולת הטובה, אין כרגע כוונה לצרף שחקן חיזוק נוסף. "לא מתקנים משהו שלא שבור" אמרו בקבוצה, בה שמים עין לקראת העונה הבאה על חלוץ סקציה נס ציונה, מוסא מאזו, שכבר היה מועמד לקבוצה בעברו והמנהל המקצועי, עומר גולן, אף טס לצרפת לשכנעו להצטרף.

בעניין אחר, לאחר הפרסום בספורט1 על העובדה כי קשר הקבוצה ארמנדו קופר יצטרך לפצות את המועדון בסכום של 100,000 דולר אם יצטרף להפועל תל אביב, בפ"ת סיפרו כי יהיו מוכנים לפרוס את הסכום לתשלומים. "אם הפועל ת"א והשחקן ירצו לשלם, אנחנו נוכל לבוא לקראתם".


מוסא מאזו (דני מרון)

השוער צחי גיגי, שחזר לשער ופתח במשחק הגביע מול עירוני קריית שמונה ומול הפועל נוף הגליל, נעדר מהמשחק מול ראשל"צ בשל מתיחה בכף רגלו והוא צפוי לחזור לכשירות בתוך שבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי