טלנובלה בע"מ: אלדד שביט מונה למאמן בני סכנין

אלדד שביט
אלדד שביט | bola studio

מאמן שלישי העונה לקבוצה מהמגזר, שהחזירה את עוזרו של המאמן הראשון על חשבון סולימן אזברגה שהתפטר ודרש להביא עוזר משלו. אם יחולל מהפך גדול ויעפיל לליגת העל, חוזהו יחודש אוטומטית

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אלדד שביט החל את העונה כעוזרו של ניסן יחזקאל בבני סכנין, אך נאלץ לעזוב לאחר שיחזקאל פוטר וסולימן אזברגה – שדרש להביא עוזר משלו – מונה על חשבונו. שביט, לו חוזה בסכנין עד תום העונה, חזר היום (שבת) באופן רשמי לקבוצה מהמגזר, שהודיעה כי הוא יחליף את אזברגה שהתפטר ויהיה המאמן השלישי שלה כשאנחנו רק בתחילת חודש ינואר.

מעבר להיבט הכלכלי, בסכנין סיפרו על הערכה מקצועית גדולה מצד הנהלת הקבוצה כלפי שביט – שזוכה לקרדיט רב גם מהשחקנים, שחלקם אף פנו לראשי המועדון וביקשו לתת את השרביט לשביט, שכאמור מכיר אותם היטב. למרות שהקבוצה ניצבת רק במקום ה-11 בטבלת הלאומית, לספורט1 נודע כי לחוזהו של שביט הוכנס סעיף לפיו הוא יאמן את הקבוצה בעונה הבאה אם זו תחולל מהפך מדהים ותעלה לליגת העל.

בפגישה שנערכה בין שביט ליושב הראש מוחמד אבו יונס, הוחלט כי במהלך שלושת השבועות הקרובים יוחלט על עתידם של מספר שחקנים. המשמעות היא שאם סכנין לא תצליח להשתחל למאבקי העלייה, במועדון ינסו לשחרר מספר בכירים בעל שכר גבוהה ויקוו להתבסס על צעירים שגדלו בקבוצה. מי שלא יעמוד לרשותו של המאמן החדש בתקופה הקרובה הוא החלוץ המוביל מוטי מלכה, מלך שערי הקבוצה, שסובל מפציעה בקרסול.


ושוב איתכם. אלדד שביט (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי