כבר לא מושלמת: בני סכנין ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקווה

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

עם אלדד שביט בבכורה על הקווים בדוחא, ניצחה המארחת בקרב בין היורדות מליגת העל והנחילה הפסד בכורה לקבוצה של גיא לוזון אחרי 18 מחזורים. בית"ר ת"א/רמלה ניצחה 1:2 את אום אל פאחם

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם שלושה משחקים. בני סכנין ומאמנה החדש אלדד שביט, פגשו בדוחא את המוליכה מכבי פתח תקווה, פיגרו 1:0 וניצחו 1:2 משער דרמטי בדקה ה-85. זה היה הפסדה הראשון של מכבי פתח תקווה אחרי 12 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו מפתיחת העונה. בית”ר תל אביב/בת ים מהצמרת, אירחה בנס ציונה את הפועל אום אל פאחם, וגברה עליה 1:2 משער ניצחון שהובקע שתי דקות בתוך תוספת הזמן. מכבי אחי נצרת התמודדה בקרב תחתית בעילוט מול הפועל עפולה ונפרדה ממנה ב-0:0.

בני סכנין – מכבי פתח תקווה 1:2
מפגש מעניין בין שתי היורדות מליגה העל נערך בדוחא. אחרי שסלימאן אזברגה עזב את עמדת המאמן בסכנין, קיבל את התפקיד אלדד שביט, שכבר אימן בעבר במועדון ובבכורה המחודשת שלו, הוא הנחיל למלאבסים את הפסדם הראשון העונה. מנגד, הקבוצה של גיא לוזון הגיעה למשחק החוץ בכושר נהדר אחרי שבמחזור שעבר היא מחצה את הדולקת אחריה הפועל ראשל”צ, 0:4. אבל הערב זה לא הספיק והיא ספגה הפסד אחרי 12 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו שרשמה מפתיחת העונה.

מכבי פתח תקווה עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-11, אחרי שארד בר קיבל כדור נהדר ברחבה מעידו דוידוב, וכבש מקרוב שער יתרון. סכנין השוותה בדקה ה-53. סארי פלאח נגח אחרי מצב נייח, איהאב גנאים הגיע אל הכדור ודחק מקרוב פנימה – 1:1. בדקה ה-85 מהפך, כאשר אוסאמה חלאיילה כבש והעלה את המארחת ל-1:2.


אלדד שביט. בכורה מחודשת וניצחון חשוב (דני מרון)

בית”ר תל אביב/בת ים – הפועל אום אל פאחם 1:2
המארחת פוזלת לעבר המקום השני והיא הגיעה למשחק בתקופה טובה שכללה חמישה ניצחונות רצופים ותוצאת תיקו אחת. אום אל פאחם איבדה מעט גובה אחרי פתיחת עונה מרשימה והערב היא ספגה עוד הפסד דרמטי.

בדקה ה-44 עלתה המארחת ליתרון 0:1 משער שכבש של אמיר ברקוביץ’, על סף השריקה להפסקה. אום אל פאחם פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-53 היא השוותה ל-1:1 משער של אליאור משעלי. המארחת לא ויתרה, דור מוסקוביץ' כבש שער ניצחון שתי דקות בתוך תוספת הזמן וקבוצתו התקרבה לצמרת הגבוהה.


ניר ברקוביץ'. מאבד גובה (דני מרון)

מכבי אחי נצרת – הפועל עפולה 0:0
קרב תחתית לוהט נערך בעילוט בין נועלת הטבלה מעפולה לבין אחי נצרת שהגיעה למשחק מהמקום ה-13 עם שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. המשחק הסתיים ב-0:0.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי