בני בן זקן: "הדברים הסתדרו יותר טוב ממה שחשבנו"

בני בן זקן
בני בן זקן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רמת גן היה מאושר אחרי הניצחון הרביעי ברציפות של קבוצתו הלוהטת, הפעם 1:3 על המוליכה מכבי פ"ת: "ידענו שיהיה קשה, רצינו לחבק את הקושי ולהתמודד איתו"

(גודל טקסט)

האם מכבי פתח תקווה בתחילתו של משבר? המלאבסים אמנם עדיין נמצאים במקום הראשון בליגה הלאומית, אך עד לפני מספר ימים היו עם מאזן נהדר ללא הפסדים והיום (שישי) הם כבר סופרים שניים ברציפות. זה התחיל בהפסד 2:1 בחוץ לבני סכנין ביום שני האחרון ונמשך מוקדם יותר היום, כאשר נכנעה באצטדיון המושבה 3:1 להפועל רמת גן, שחיברה ניצחון רביעי ברציפות ומתקרבת לצמרת הגבוהה.

ביום שלישי מחכה לקבוצה של גיא לוזון נסיעה לצפון למשחק מול הפועל נוף הגליל במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בינתיים, מאמן האורדונים, בני בן זקן, דיבר על התקופה האחרונה של קבוצתו הלוהטת, שכבשה את שלושת שעריה היום בשש דקות בלבד: "אנחנו בתקופה טובה, יש לנו ביטחון והשחקנים מראים את היכולות שלהם".


גיא לוזון. תחילתו של משבר? (אודי ציטיאט)

"ספגנו שער בהתחלה וזה קצת הימם אותנו. כולם חוו רגע קצת מבלבל במשחק, וזה היה ככה עד המחצית", שיתף בן זקן. "במהלך המחצית דיברנו, אמרתי לשחקנים שעבדנו קשה כדי להשיג את המומנטום שבאנו איתו למשחק ושאנחנו צריכים להאמין. הדברים הסתדרו טוב יותר אפילו ממה שחשבנו".

האם הקבוצה יכולה להיכנס למירוץ העלייה לליגת העל: "התפקיד שלי הוא להמשיך את הרצף שלנו ולשמור על המומנטום. נצטרך להמשיך עם הביטחון שלנו, שעכשיו הוא גבוה, ולשפר את היכולת. זו המטרה שלנו כרגע ונקווה שזה ייקח אותנו כמה שיותר גבוה. מגיע כל הכבוד לשחקנים שחוו את הקשיים בתוך המשחק היום. ידענו שיהיה קשה, רצינו לחבק את הקושי ולהתמודד איתו. שאפו גדול לשחקנים, אני מאוד גאה בהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי